• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
چهار شنبه 22 اردیبهشت 1400
کد مطلب : 130478
+
-

آماربازی


04
4بازیکن از سپاهان در جمع 7بازیکن برتر لیگ حضور دارند و این نشانگر فرم خوب سپاهانی‌ها در فصل جاری است. طبق آمارهای متریکا همچنان سجاد شهباززاده بهترین بازیکن لیگ بیستم است. آقای گل لیگ در هفته‌های اخیر دچار افت شده در 4بازی آخر سپاهان در لیگ گلی نزده است. میانگین نمره او که تا 7.50هم بالا رفته بود حالا به 7.39رسیده و رقبا به نزدیکی او رسیده‌اند اما هنوز سجاد در رتبه اول نشسته است. امین قاسمی‌نژاد (پدیده) با اختلاف 0.02دوم است و گادوین منشا (گل‌گهر) و سیامک نعمتی (پرسپولیس) نفرات سوم و چهارم هستند. بعد از اینها به 3بازیکن سپاهان می‌رسیم؛ امید نورافکن، دانیال اسماعیلی‌فر و سروش رفیعی به‌ترتیب در رتبه‌های پنجم تا هفتم جدول بازیکنان قرار دارند.

7.4
در جدال رودرروی سپاهان و پرسپولیس و در جریان تساوی یک- یک این دو مدعی قهرمانی، سرخپوشان نمره فنی بهتری نسبت به رقیب گرفتند اما در کل لیگ همچنان نمره فنی سپاهان بالاتر از پرسپولیس است. متریکا بعد از بازی صدرنشین‌ها به تیم پرسپولیس نمره فنی 7.4را داد و سپاهان هم نمره 7.2را دریافت کرد. پرسپولیس با نمره7.4از 10به‌عنوان بهترین تیم هفته بیست‌ودوم هم انتخاب شد. بعد از این مسابقه، میانگین نمرات پرسپولیس در کل بازی‌هایش به 7.28رسید و میانگین نمرات سپاهان هم 7.32باقی ماند. به این ترتیب سپاهان همچنان بهترین تیم لیگ از لحاظ عملکرد فنی است. بعد از 2 تیم صدرنشین، گل‌گهر با معدل 7.12در رتبه سوم است و فولاد با نمره 7.10رتبه چهارم را دارد.

20
 استقلال در مسابقه‌ این هفته که به باخت 2بر صفر این تیم مقابل ذوب‌آهن منجر شد، با زدن ۲۰شوت رکورد بیشترین شوت خود را در این فصل از لیگ جابه‌جا کرد اما هیچ‌کدام از این شوت‌ها منجر به گل نشد. آبی‌پوشان در فصل جاری چه با هدایت محمود فکری در 16بازی اول و چه با فرهاد مجیدی در 3بازی بعدی، هرگز نتوانسته بودند تعداد شوت‌های خود را در یک بازی به عدد20برسانند. اما مقابل ذوب‌آهن با حملات پرتعداد به آمار 20شوت رسیدند که 8شوت آنها داخل چهارچوب بود. دیاباته و مطهری هر کدام 4شوت زدند و قائدی و مهدی‌پور هم 3شوت به سمت دروازه داشتند. همین شوت‌ها گلر ذوب‌آهن را بهترین بازیکن میدان کرد؛ شهاب گردان نمره9.59را دریافت کرد که بهترین نمره یک دروازه‌بان در فصل جاری بوده است.

این خبر را به اشتراک بگذارید