• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
چهار شنبه 22 اردیبهشت 1400
کد مطلب : 130473
+
-

نقل قول


مهدی طارمی، مهاجم ایرانی پورتو:  بازی خوبی را از خودم به نمایش گذاشتم، درست مانند تیم. ما عالی بازی کردیم. به فارِنسِه، تیمی که برای بقا در این لیگ می‌جنگد تبریک می‌گویم چون آنها فوتبال بازی کردند و 10‌بازیکن را در دفاع نگذاشتند. ما همگی برای تیم بازی می‌کنیم و فرقی نمی‌کند که در کنار چه کسی بازی کنم.

جیان‌لوییجی بوفون، دروازه‌بان 43ساله یوونتوس:  مشخص و واضح است که تجربه طولانی من در یوونتوس در پایان فصل، قطعا به پایان می‌رسد. فکر می‌کنم همه کار برای یوونتوس انجام داده‌ام اما چیزهایی که از یوونتوس گرفته‌ام، بیش از کارهای من بوده است. ما به پایان راه رسیدیم و در پایان فصل، قراردادم را تمدید نخواهم کرد. آینده؟ یا بازنشسته می‌شوم و یا اینکه اگر موقعیتی وسوسه‌کننده برای بازی‌کردن و تجربه جدیدی نصیبم شد، آن را بررسی خواهم کرد.

آندره آ پیرلو، سرمربی یوونتوس در واکنش به شایعه اخراجش:  ترس از اخراج؟ هیچ ترسی ندارم. من فقط به صلاح یوونتوس که مهم‌ترین چیز است، می‌اندیشم. سعی می‌کنم تا هر وقت که اینجا هستم، تمام تلاشم را برای باشگاه انجام دهم. فوتبال به شما می‌آموزد که هر اتفاقی ممکن است بیفتد و بنابراین به خوش‌بینی زیادی نیاز داریم. عصبانی هستم و استعفا نمی‌دهم.

لائوتارو مارتینز، مهاجم آرژانتینی اینتر:  درست است، بارسلونا مرا می‌خواست و امکان انتقال وجود داشت اما فصل دیر به پایان رسید، مشکلات کووید وجود داشت و من تصمیم گرفتم در اینتر بمانم. خوش‌شانس بودم که ماندم و این تصمیم درستی بود. رئال مادرید؟ باور کنید چیزی نمی‌دانم. از لحظه حال لذت می‌برم و درباره چیز دیگری فکر نمی‌کنم.

دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکومادرید در واکنش به اعتراضات داوری:  با این صحبت‌ها توجهات را نسبت به وظایف مربیان منحرف خواهیم کرد. کار ما این است که شرایط تیم‌هایمان را بهتر کنیم نه اینکه در مورد داوران حرف بزنیم. وقتی خوب بازی می‌کنید و برنده می‌شوید، در مورد داوری صحبتی نمی‌کنید. جنجال در فوتبال همیشه هست اما ما به‌عنوان مربی باید کاری کنیم تیم‌مان بهتر بازی کند. 90دقیقه بازی می‌کنیم و در جریان آن یک داور در بازی وجود دارد و یک داور نیز در اتاق کمک داور ویدئویی است و ما هم بخشی از این شرایط هستیم. نمی‌توانیم روی چیزی تأثیر بگذاریم. تصمیم‌گرفتن بر دوش داوران است و باید به آنها احترام بگذاریم.

مدیر برنامه‌های گرت بیل: گرت هنوز یکی از بهترین بازیکنان جهان است. هم‌اکنون 4‌بازی تا پایان لیگ انگلیس باقی مانده ‌و باید منتظر ماند و دید چه پیش می‌آید. باید یک مذاکره سه‌جانبه بین ما، رئال مادرید و تاتنهام صورت بگیرد. ما نظرات خودمان را داریم و در زمان مناسب این نظرات را در اختیار آنها قرار می‌دهیم. با وجود این شک دارم بیل فصل بعد در رئال مادرید بازی کند.

روبرت لواندوفسکی، مهاجم 32ساله بایرن‌مونیخ:  حضور در فوتبال ایتالیا؟ درباره لیگ ایتالیا، چیزهای خوبی به من گفته‌اند. درباره ایتالیا شناخت دارم چون چندین‌بار با تیم‌های ایتالیایی در لیگ قهرمانان اروپا روبه‌رو شده‌ام اما حقیقت ماجرا این است که ‌قراردادم با بایرن مونیخ تمام نشده و احساس خیلی خوبی در این تیم دارم. حضور در بایرن مونیخ عالی است.

علیرضا جهانبخش، بازیکن ایرانی برایتون:  ‌بعد از مدت‌ها بود که در ترکیب فیکس قرار می‌گرفتم و در دقایق اولیه بازی اندکی کار برایم سخت بود، اما بعد از 15دقیقه در جریان بازی قرار گرفتم و ریتم همیشگی خودم را به‌دست آوردم. وقتی برای مدت زمانی طولانی از ابتدا در ترکیب بازی نمی‌کنید، اندکی مضطرب می‌شوید. چندین هفته خوب داشتم و از زمان رفع مصدومیتم در چند بازی به میدان آمده بودم.

استفانو پیولی، سرمربی میلان: ‌نشنیده‌ام هواداران خواهان برکناری من باشند. جو تیم مثبت است. میان بازیکنان همدلی وجود دارد. پس من هم با آرامش به کارم ادامه خواهم داد.

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :