• جمعه 6 مهر 1403
  • الْجُمْعَة 23 ربیع الاول 1446
  • 2024 Sep 27
شنبه 28 فروردین 1400
کد مطلب : 128416
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/BBj9Y
+
-

عملیات نجات در ساختمان شعله‌ور

کوتاه از حادثه
عملیات نجات در ساختمان شعله‌ور


آتش‌سوزی مهیب در یک مجتمع مسکونی در شیراز بیش از 15نفر را در طبقات مختلف ساختمان گرفتار کرد اما این افراد با کمک آتش‌نشانان نجات یافتند.
به گزارش همشهری، این حادثه پیش‌از ظهر دیروز رخ داد. یک مجتمع مسکونی 5طبقه در خیابان پاییز شیراز بنا به دلایل نامعلوم آتش گرفته بود و دود غلیظی از  آن   بلند می‌شد. با اطلاع آتش‌نشانان از این حادثه، تیم‌های امدادی راهی آنجا شدند. رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: در این حادثه چندین نفر از شهروندان در طبقات این مجتمع گرفتار شده بودند. 25‌آتش‌نشان با ۱۰ خودروی عملیاتی به محل اعزام شدند.
محمدهادی قانع ادامه داد: آنها به محض حضور در محل حادثه متوجه شدند دو دستگاه خودرو در داخل مجتمع دچار آتش‌سوزی شده‌ و شدت دود به حدی است که در طبقات منتشر شده است و ۱۵ نفر محبوس شده‌اند. در این شرایط همکاران به سه اکیپ تقسیم شدند. اکیپ اول   آتش را مهار و  اکیپ دوم دود را تخلیه کرد.  اکیپ سوم نیز برای نجات ساکنان راهی طبقات شدند. به‌گفته وی  با تلاش آتش‌نشانان حریق مهار شد و افراد گرفتار در طبقات ساختمان نجات یافتند. اما 2نفر از آنها که دچار دودزدگی شده بودند در اختیار اورژانس قرار گرفتند. بررسی‌ها برای مشخص‌شدن علت حادثه ادامه دارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید