• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
شنبه 28 فروردین 1400
کد مطلب : 128418
+
-

انفجار مرگبار گاز در تهرانپارس

انفجار مرگبار گاز در تهرانپارس


نشت گاز در ساختمانی واقع در شرق تهران انفجار مهیبی را رقم زد و یک کشته و 2مصدوم بر جا گذاشت.
به‌گزارش همشهری، این حادثه صبح دیروز در ساختمانی 3طبقه در تهرانپارس اتفاق افتاد. دقایقی بعد گروه‌های امداد و نجات خود را به محل حادثه رساندند. سیدجلال ملکی، سخنگوی آتش‌نشانی تهران در توضیح این حادثه گفت: ساعت۱۰:۲۹ صبح جمعه به‌دنبال وقوع این حادثه آتش‌نشانانِ دو ایستگاه به محل اعزام شدند. حادثه در ساختمانی 3طبقه اتفاق افتاده و کانون انفجار در واحدی ۵۰متری واقع در زیرزمین بود. حادثه موجب آتش‌سوزی جزئی و شکستگی شیشه درها وپنجره‌ها شده بود. او ادامه داد: آتش‌نشانان با تقسیم شدن به دو گروه اقدامات خود را برای اطفای حریق و نجات ساکنان آغاز کردند. به‌گفته شاهدان هنگام وقوع حادثه یکی از ساکنان که مردی حدود ۳۷ساله بود، متوجه بوی گاز شده و برای بررسی آن به زیرزمین رفته بود.متأسفانه   هنگامی که این فرد در حال بررسی موضوع بود انفجار رخ داده و شدت آن به حدی بود که او با تأیید عوامل اورژانس در دم جان خود را از دست داده بود. پیکر این فرد قبل از رسیدن عوامل آتش‌نشانی از سوی شهروندان به بیرون از ساختمان منتقل شده بود.
ملکی در ادامه گفت: در این حادثه مردی حدود ۳۴ساله نیز دچار سوختگی و آسیب دیدگی شدید و مردی ۷۰ساله هم که در طبقه فوقانی حضور داشت دچار مصدومیت سطحی شده بود که هر دو به بیمارستان منتقل شدند.
او درباره علت این حادثه گفت: بررسی اولیه کارشناسان حاکی از آن است که نشت گاز و ایجاد شعله سبب وقوع این حادثه شده است، اما تحقیقات تکمیلی در این‌باره همچنان ادامه دارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید