• چهار شنبه 19 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 29 شوال 1445
  • 2024 May 08
شنبه 28 فروردین 1400
کد مطلب : 128423
+
-

با مردم/ افزایش ویزیت پزشکان متخصص متناسب با توان جامعه نیست


ویزیت پزشک متخصص قبل از عید ۶۵هزار تومان بوده که اکنون به رقم ۱۰۰هزار تومان رسیده که این یعنی ۵۳درصد افزایش یافته است. مگر کارگران و محرومان چقدر درآمد دارند که این میزان افزایش قیمت برای متخصص منظور شده است؟
عبادی از تهران

  شهرهای سیاه کرونایی حق ما نبود

اگر قبل از تعطیلات عید و به‌خصوص از نیمه اسفند به بعد تعطیلی سراسری اعمال می‌شد، به شرایط کنونی نمی‌رسیدیم که مثل برگ خزان هموطنان عزیزمان را از دست بدهیم. طبیعی است که امکانات و تجهیزات درمانی کفاف این همه بیمار را ندهد و کنترل شیوع، کار سختی باشد.
انصافی مقدم از تبریز

  برای رشد سهام باید اعتمادها به بورس بازگردد
مسئولان به‌جای آنکه جلوی افزایش سود بانکی را بگیرند، باید از درآمدهای سنگین حاصل از افزایش قیمت سهام مالیات بگیرند. اگر این کار را می‌کردند سهام رشد نجومی نمی‌کرد تا اکنون به وضعیت سقوط دچار شود. اکنون هم سهام هر روز وضع بدتری دارد و هم سودهای بانکی ناچیز است و مسئولان امید دارند که مردم از بانک دست بکشند و پول خود را به خرید سهام اختصاص دهند؛ درحالی‌که اینگونه نمی‌شود زیرا اعتماد مردم به بازار سرمایه از بین رفته است.
امینی از تهران

  به پرسنل شهرداری سبزوار وام مسکن بدهند
مقرر بود به پرسنل شهرداری سبزوار زمین بدهند تا در آن اقدام به ساخت مسکن کنند که این موضوع عملی نشد. اکنون که این کار عملی نشده است حداقل وام کم بهره به پرسنل بدهند تا بتوانند فکری برای مسکن خود بکنند.
محمدرضا جلمبادانی از سبزوار

  فلسفه‌ ماه رمضان را فراموش نکنیم
بسیار عجیب است که در‌ ماه مبارک رمضان مردم بیشتر از قبل خوراکی می خرند. با بالا رفتن سطح استاندارد زندگی مردم و بیشتر شدن شهرنشینی، میزان مصرف خوراکی هم زیادتر شده و این کار در ‌ماه مبارک رمضان بیشتر به چشم می‌آید و این نشان می‌دهد، بسیاری از مردم فراموش کرده‌اند که فلسفه ‌ماه مبارک رمضان چیست؟! 
پوررضا از تهران 

  روزه‌داری با وضعیت تغذیه کنونی بسیار سخت است
سال‌ها روزه‌داری کرده‌ام و تاکنون یک‌روز هم نخورده‌ام اما با وضعیت تغذیه‌ای که از رمضان گذشته تا امروز داشته‌ام واقعا بدنم ضعیف شده و توان روزه‌داری‌ام کم شده است. چرا مسئولان فکری به حال مردم نمی‌کنند؟
سمانه از کرمانشاه 

  خواربار فروش‌ها گرانفروشی می‌کنند
سعی می‌کنیم برای کمک به خواربار فروش‌ها گاهی از آنها خرید کنیم تا در مقابل فروشگاه‌های زنجیره‌ای بزرگ دوام بیاورند، اما متأسفانه بسیاری از اوقات قیمت‌های آنها از فروشگاه ها گران‌تر است و در برخی موارد جنس‌هایشان تا 25درصد گران‌تر است.
معصومی از تهران 

این خبر را به اشتراک بگذارید