• جمعه 31 فروردین 1403
  • الْجُمْعَة 10 شوال 1445
  • 2024 Apr 19
چهار شنبه 25 فروردین 1400
کد مطلب : 128138
+
-

تخفیف‌های 5تا 25درصدی میادین به مناسبت‌ماه رمضان

میادین میوه و تره بار شهرداری تهران به مناسبت آغاز‌ماه رمضان در قیمت گروه‌های مختلف کالایی بین 5تا 25درصد تخفیف اعمال می‌کنند.
به گزارش همشهری، سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران از امروز (چهارشنبه 24فروردین) مصادف با نخستین روز‌ماه مبارک رمضان، علاوه بر توزیع کالاهای اساسی و محصولات تنظیم بازار در میادین میوه و تره بار، تخفیف‌های ویژه‌ای نیز اعمال می‌کند که این تخفیفات نسبت به قیمت مندرج روی کالا و در گروه‌های مختلف کالایی درنظر گرفته شده است. براساس این گزارش در گروه لبنیات، برای انواع شیر 10درصد، انواع کره 5درصد و سایر انواع لبنیات 7درصد تخفیف لحاظ شده است. برای انواع عسل 25درصد، انواع مربا 15درصد، انواع کمپوت و کنسرو 13درصد و انواع کنسرو ماهی تن نیز 7درصد تخفیف منظور شده است. سایر اقلام ازجمله انواع رُب گوجه فرنگی و انواع سُس نیز به‌ترتیب 17درصد و 10درصد تخفیف خورده‌اند. نوشیدنی‌ها نیز در میادین از تخفیف‌هایی برخوردار شده‌اند. برای آب معدنی و آب آشامیدنی 17درصد، انواع شربت 15درصد و برای انواع آبمیوه 20درصد تخفیف پیش‌بینی شده است.
با شروع‌ماه رمضان، با توجه به تغییر رژیم غذایی متناسب با فرایض این ماه، تقاضا و مصرف مواد نشاسته‌ای شامل برنج، ماکارونی، رشته‌آش و نان نیز افزایش می‌یابد. تخفیف انواع رشته و ماکارونی در میادین میوه و تره بار شهرداری 7درصد، انواع چای 7درصد و انواع فراورده‌های گوشتی (سوسیس، کالباس و همبرگر) 7درصد لحاظ شده است. همچنین برای انواع نان بسته‌بندی شده 10درصد و حلوا، ارده و شیره انگور و خرما 10درصد تخفیف درنظر گرفته شده است. سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران همچنین از توزیع بدون وقفه انواع برنج ایرانی و خارجی، شکر و روغن با قیمت‌های تنظیم بازار در میادین میوه و تره بار خبر داده است.  انواع محصولات پروتئینی ازجمله گوشت گوسفندی، گوشت گوساله، گوشت مُرغ و تخم‌ مرغ هم در این ایام مطابق دیگر ماه‌های سال با قیمت‌های مصوب در میادین در دسترس شهروندان قرار دارند. انواع خُرمای مرغوب نیز با قیمت‌های به‌مراتب، پایین‌تر از سطح شهر در میادین میوه و تره بار عرضه می‌شود. اختلاف 30تا 40درصدی قیمت انواع میوه و سبزی و صیفی‌ هم همچون گذشته در میادین میوه و تره بار، نسبت به میانگین قیمت‌های سطح شهر همچنان حفظ خواهد شد. قیمت کنونی بعضی از اقلام پرمصرف‌ماه رمضان در میادین میوه و تره بار را می‌توانید در جداول پیوست این مطلب مشاهده کنید. میادین و بازارهای میوه و تره بار در ماه رمضان روزهای شنبه تا پنج‌شنبه، صبح‌ها از ساعت 8 تا 13 و عصر‌ها از ساعت 15 تا 19 باز هستند و جمعه‌ها نیز از ساعت 8 تا 13 آماده ارائه خدمات به شهروندان هستند.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید