• شنبه 6 مرداد 1403
  • السَّبْت 20 محرم 1446
  • 2024 Jul 27
شنبه 21 فروردین 1400
کد مطلب : 127721
+
-

نکته بازی / اگر می‌مانی، ببند



هروویه میلیچ، بازیکن استقلال به توافقاتی برای تمدید قراردادش دست یافته است. خودش در این مورد گفته: «شنبه خبر خوبی خواهید شنید.» خب البته میلیچ بازیکن توانا و باکیفیتی است، اما تمدید قرارداد او درصورتی یک خبر خوب محسوب می‌شود که این بازیکن مطابق تعهداتش در ایران بماند و برای استقلال بازی کند. تا اینجا که میلیچ یک روز در تهران بوده و یک هفته در کرواسی؛ یعنی تا تقی به توقی خورده، استاد ول کرده و رفته. میلیچ در همین فصل کلی بازی از دست داده که این مسئله ارزش دستمزد پرداختی به او را زیر سؤال می‌برد. الان هم اگر قرار است میلیچ ماندگار شود و  دو ماه دو ماه به کرواسی برود، تمدید قرارداد او بیشتر برای خودش یک «خبر خوب» است، نه هواداران استقلال.

آفرین خوش‌قول

ساکت الهامی در فینال جام حذفی فصل گذشته بین تراکتور و استقلال یک روز تاریخی را در فوتبال ایران رقم زد. الهامی آن روز همه را زد؛ خودی، غریبه، داور، مسئول برگزاری مسابقه و خلاصه هرکسی که جلوی دستش آمد. بعد از آن ماجرا الهامی را 6‌ماه محروم کردند و او به تازگی در بازگشت به فوتبال، هدایت نساجی را پذیرفته است. بعد از بازگشت به میادین قول داد تحت هیچ شرایطی به داوری اعتراض نکند، اما قول او خیلی زود شکست و در بازی با پرسپولیس بعد از دریافت 2 کارت زرد، از روی نیمکت اخراج شد. یاد مهدی رحمتی افتادیم که هفته اول گفت تا آخر مربیگری‌اش به داوری اعتراض نخواهد کرد، اما هفته سوم به بازیکنانش می‌گفت با داور دست ندهید!

وظیفه‌شناس‌ترین پرسپولیسی

به‌نظر می‌رسد وظیفه‌شناس‌ترین عضو باشگاه پرسپولیس هم‌اکنون، همان کسی است که ترکیب تیم را قبل از هر بازی بیرون می‌دهد. یعنی برعکس مهاجمان سرخپوش که بهترین توپ‌ها را به در و دیوار می‌زنند، این دوست عزیز جاسوس به‌شدت کاربلد است و هیچ فرصتی را از دست نمی‌دهد. مدت‌هاست که ترکیب پرسپولیس قبل از هر بازی لو می‌رود. این هفته این بحث خیلی داغ شد و حتی گفتند مدیران باشگاه دنبال پیدا کردن فردی هستند که اطلاعات را بیرون می‌دهد. به‌نظر می‌رسید لااقل در این شرایط، جاسوس محترم دندان روی جگر بگذارد و چند هفته ترکیب را لو ندهد، اما زوج اصلی خط حمله پرسپولیس برابر نساجی را روز پنجشنبه حداقل 2روزنامه روی جلد داشتند. کیف می‌کنید؟ تعهد یعنی این؛ ارائه سرویس در بدترین شرایط.

این خبر را به اشتراک بگذارید