• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
دو شنبه 16 فروردین 1400
کد مطلب : 127317
+
-

راهبردهای انتخاباتی روی میز جبهه اصلاحات


دومین نشست جبهه اصلاحات ایران در سال جدید با حضور اعضا به‌منظور بررسی پیشنهادهای کمیته‌های مجمع و راهبرد انتخاباتی اصلاح‌طلبان در انتخابات ریاست‌جمهوری برگزار شد.
آذر منصوری، سخنگوی جبهه اصلاحات در دومین جلسه جبهه اصلاحات ایران در سال جدید گفت: بررسی پیشنهادهای کمیته‌های مجمع و راهبرد انتخاباتی اصلاح‌طلبان در انتخابات ریاست‌جمهوری دستور کار جلسه دیروز مجمع عمومی جبهه اصلاحات ایران بود. به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: آنچه در آیین‌نامه جبهه بر آن تصریح شده این است که کاندیدایی مورد حمایت جبهه خواهد بود که علاوه بر داشتن معیارها و ویژگی‌های مصوب در همین آیین‌نامه بتواند حداقل رأی دوسوم مجمع عمومی جبهه را کسب کند.
قائم‌مقام دبیرکل حزب اتحاد ملت افزود: منظور از راهبرد درواقع تعریف فرایند روشن‌تر رسیدن به کاندیدای واحد جبهه اصلاحات ایران است که پس از تصویب در مجمع در مورد آن اطلاع‌رسانی خواهد شد. در نخستین جلسه که هفته گذشته تشکیل شده بود بعد از بحث و تبادل‌نظر پیرامون مهم‌ترین موضوعات کشور آیین‌نامه کمیته استان‌ها در جهت تشکیل هرچه سریع‌تر جبهه اصلاحات ایران در سراسر کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت . همچنین قرار است جبهه اصلاحات استان‌ها براساس آیین‌نامه‌ای که مصوب جبهه اصلاحات ایران است، شکل بگیرد؛ بنابراین در همین چارچوب احزاب اصلاح‌طلب هر استان باید به تشکیل جبهه اصلاحات ایران در استان خود مبادرت کنند.

این خبر را به اشتراک بگذارید