• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
دو شنبه 16 فروردین 1400
کد مطلب : 127292
+
-

تازه‌های نشر/ آشنایی خانم بلوم با شیرفروش


کتاب «در واقع خانم بلوم دلش می‌خواهد با مرد شیرفروش آشنا شود» نوشته «پتر بیکسل» را احسان کشاورزیان به فارسی برگردانده و به تازگی از سوی نشر آفتابکاران منتشرشده است. این کتاب 176صفحه‌ای مجموعه داستان کوتاه کلاسیک و ارزشمندی است که نویسنده در آن توانسته اثری خواندنی برای زمان خودش و ما بیافریند؛ با متنی موجز، دیدی دقیق، همراه با روشی تأثیرگذار. داستان‌های پتر بیکسل ساده و کوتاهند و خواننده را غافلگیر می‌کنند. شیرفروش صبح‌ها ساعت چهار سر وکله‌اش پیدا می‌شود. خانم بلوم نمی‌شناسدش. بیشتر اوقات با خودش فکر می‌کند آدم بهتر است شیرفروش را بشناسد. «بد نیست یک‌بار هم که شده چهار صبح بلند بشم تا باهاش آشنا بشم.» اما نگران است که شیرفروش ببیندش و با او بداخلاقی کند یا فکر بدی درباره‌اش بکند. آخر، قابلمه خانم بلوم فرورفتگی دارد.
نشر آفتابکاران این کتاب را با شمارگان 300 نسخه، به بهای 32هزار تومان منتشر کرده است.

  کد تب؛ دونده هزارتو
رمان «کد تب» به‌عنوان پنجمین و آخرین ‌کتاب مجموعه «دونده هزارتو» نوشته جیمز دشر با ترجمه ملیکا خوش‌نژاد از سوی نشر افق منتشر شد.
مجموعه دونده هزارتو داستانی هیجانی و هوشمندانه دارد که مخاطبان زیادی را در کشورهای مختلف دنیا به‌خود جذب کرده و بیش از ۳ میلیون نسخه از کتاب‌هایش در آمریکا به فروش رفته است. این مجموعه از طرف مجله «کرکس ریویو» به‌عنوان بهترین رمان نوجوان سال انتخاب شده و سریالی هم بر اساس آن، با همین نام ساخته شده است. روزنامه نیویورک‌تایمز هم این کتاب را به‌عنوان پرفروش‌ترین اثر مورد‌بررسی خود معرفی کرده است. گزارش روزنامه یو‌اس‌ای‌تودی، انجمن بوک‌سنس و کتابخانه آلایاسا هم این مجموعه را به‌عنوان کتاب پرفروش معرفی کرده‌اند. این جلد درباره زندگی پیشین توماس، ترزا و باقی بچه‌هاست. سازمان شرارت برای یافتن درمان بیماری فلر، بچه‌هایی را که برابر این ویروس ایمن‌اند پیدا می‌کند و آنها را از خانواده‌هایشان می‌گیرد تا با انجام آزمایش‌هایی وحشتناک و غیراخلاقی الگوی مغزشان را پیدا کند و... .
این‌کتاب در ۳۹۲ صفحه با شمارگان هزار‌و‌100نسخه به قیمت ۶۵ هزار تومان منتشر شده است.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید