• یکشنبه 10 تیر 1403
  • الأحَد 23 ذی الحجه 1445
  • 2024 Jun 30
شنبه 18 فروردین 1403
کد مطلب : 221689
+
-

تازه‌های نشر در آغاز بهار1403

با آنکه روزهای زیادی از آغاز سال1403 نگذشته ناشران با آثار تازه به بازار نشر رونق بخشیده‌اند. در ادامه مروری کوتاه داریم بر برخی از کتاب‌هایی که به‌تازگی به بازار رسیده‌اند.
 «همسایه حیدر» نوشته فاطمه ملکی با تحقیق بتول پادام و جواد مرتضوی‌زاده به همت انتشارات راه‌ یار منتشر و روانه بازار نشر شده است. این‌کتاب دربرگیرنده روایت زندگی شهید مدافع حرم، محمدرضا حسینی‌مقدم از زبان خانواده و دوستانش است.
 کتاب‌های «سفرنامه جان بل» و «سفرنامه‌های انگلیسی‌ها در ایران» با ترجمه ساسان طهماسبی توسط انتشارات امیرکبیر منتشر و روانه بازار شده است.
 «پاک‌کن جادویی» نوشته زهرا اخلاقی، به‌تازگی توسط انتشارات کتاب جمکران منتشر و راهی بازار نشر شده است. «پاک‌کن جادویی» داستان مقاومت یک پاک‌کن و دوستانش، مدادرنگی‌هاست. قهرمان قصه که شاید حتی اندازه یک بند انگشت شما باشد، در چند صفحه کوتاه، مفهوم مقاومت و همدلی را در کنار تصاویری زنده باز می‌کند.
  «تروریست‌های یهودی» که به همت انتشارات به‌نشر در ۷۲صفحه، قطع وزیری و شمارگان هزار نسخه منتشر شده  به ارائه تصویری شفاف از جنبش‌ها و اندیشه‌های بنیان‌گذاران تروریسم صهیونیستی از منظر پژوهشگری اسرائیلی به نام عسّاف شارون که خود استاد فلسفه سیاسی در دانشگاه تل‌آویو است، می‌پردازد.



 

این خبر را به اشتراک بگذارید