• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
یکشنبه 15 فروردین 1400
کد مطلب : 127209
+
-

تعریف ۱۶۱۸ پروژه توسعه محله‌ای در سال ۱۴۰۰


فهرست پروژه‌های توسعه محلات برای سال۱۴۰۰ به همراه همه مستندات مربوط به تدوین پروژه‌ها گردآوری و جمع‌بندی شده و 1618عنوان پروژه توسعه محله‌ای در مناطق ۲۲گانه با برآورد بیش از هزار و ۶۰۰میلیارد تومان برای بررسی در کمیسیون‌های تخصصی به شورای شهر تهران ارسال شده است. 
به گزارش همشهری، مدیر سیاستگذاری و برنامه‌ریزی راهبردی شهرداری تهران با اشاره به برنامه‌های توسعه محله‌ای در سال۱۴۰۰ گفت: تقریبا از آذر۱۳۹۹ فرایند تعریف پروژه‌ها برای سال۱۴۰۰ آغاز و الزامات تعریف پروژه‌های توسعه محله‌ای به مناطق ابلاغ شد تا مناطق فرصت بیشتری برای برگزاری جلسات کارگروه توسعه محلات داشته باشند.  
معاونت برنامه‌ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران در سال۱۳۹۹ در چندین فاز مختلف فهرست پروژه‌های توسعه محله‌ای را از مناطق ۲۲گانه دریافت و بودجه آن را بررسی و ابلاغ کرد. در مقطعی 1۲۵۶ پروژه توسعه محله‌ای با اعتبار هزار میلیارد تومان در مناطق ۲۲گانه شهرداری تعریف شده بود و ۵۰۰پروژه با اعتبار ۴۰۰میلیارد تومان نیز به معاونت‌های تخصصی برای اجرای متمرکز پروژه‌هایی مثل احداث بوستان، شهر امن، کوچه دوستی، پارکینگ‌های محله‌ای، محله دوستدار کودک و... تخصیص داده شد.

این خبر را به اشتراک بگذارید