• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
یکشنبه 24 اسفند 1399
کد مطلب : 126713
+
-

آوار بهمن بر سر فوتبالیست‌ها

داخلی
آوار بهمن بر سر فوتبالیست‌ها


بارش شدید برف و سقوط بهمن باعث واژگونی اتوبوس حامل بازیکنان تیم فوتبال شهرداری نوشهر در جاده چالوس شد و جان یکی از آنها را گرفت.
به گزارش همشهری، این حادثه هولناک بامداد دیروز در پیچ سرهنگ جاده چالوس اتفاق افتاد و به‌دنبال آن اتوبوس حامل تیم فوتبال شهرداری نوشهر واژگون شد. اعضای این تیم هفته گذشته برای برپایی اردو راهی تهران شده بودند. نوشهری‌ها در تهران چند دیدار تدارکاتی برگزار کردند و ساعات پایانی جمعه پس از انجام آخرین بازی با یک دستگاه اتوبوس و از جاده چالوس عازم نوشهر شدند. جمعه شب اما مناطق مختلفی از کشور شاهد بارش برف سنگینی بود؛ ازجمله در جاده چالوس. اتوبوس تیم شهرداری نوشهر نیز بامداد دیروز از منطقه پیچ سرهنگ عبور می‌کرد که ناگهان به‌دلیل ریزش بهمن اتوبوس واژگون شد.
محمدرضا فلاح‌نژاد، مدیرکل بحران استانداری البرز در این‌باره گفت: درپی سقوط بهمن در جاده کرج -چالوس اتوبوس حامل تیم فوتبال شهرداری نوشهر واژگون و از ارتفاع حاشیه جاده به پایین سقوط کرد. این حادثه باعث فوت یک نفر و مصدومیت ۱۹ نفر از سرنشینان اتوبوس شد.
شدت این حادثه اما به حدی بود که اغلب اعضای تیم مصدوم شدند اما 2‌نفر به نام‌های علی ناصریان و میثم حسینی در اتوبوس گرفتار شدند. با وجود اینکه تیم‌های امداد و نجات در کوتاه‌ترین زمان ممکن خود را به محل حادثه رساندند و عملیات نجات را آغاز کردند اما علی ناصریان که ازجمله بازیکنان زیر 23سال این تیم بود جان خود را از دست داد و میثم حسینی بازیکن اسبق استقلال و پرسپولیس که مصدوم شده بود به بیمارستان منتقل شد.
مهرداد بابایی، رئیس مرکز مدیریت فوریت‌های پزشکی البرز از مصدومیت 19نفر در این حادثه خبر داد و گفت: به‌دنبال این حادثه 8دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام و ۱۴ نفر از مصدومان به بیمارستان شهید مدنی و 5 نفر به بیمارستان امام علی(ع) کرج منتقل شدند که وضعیت عمومی همه مصدومان خوب است.
بررسی‌ها نشان می‌دهد ساعتی بعد از حادثه اغلب مصدومان از بیمارستان مرخص شده‌اند اما میثم حسینی همچنان در بیمارستان بستری و با اعلام پزشکان وضعیت وی پایدار و رو به بهبودی است.
بررسی‌ها درباره این حادثه نشان می‌دهد مدیران باشگاه شهرداری نوشهر برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی، 2‌دستگاه اتوبوس برای بازگرداندن تیم درنظر گرفته بودند که مشکلی برای اتوبوس دوم به‌وجود نیامده است. همچنین محسن بنگر، سرمربی این تیم نیز همراه با بازیکنان در مسیر بازگشت تیم حضور نداشته است.

این خبر را به اشتراک بگذارید