• پنج شنبه 7 تیر 1403
  • الْخَمِيس 20 ذی الحجه 1445
  • 2024 Jun 27
پنج شنبه 27 مهر 1402
کد مطلب : 206265
+
-

دستگیری فوتبالیست استرالیایی به جرم قتل

آن سوی مرز
دستگیری فوتبالیست استرالیایی به جرم قتل

بازیکن تیم فوتبال ببرهای غربی لیگ راگبی حرفه‌ای استرالیا به جرم قتل یک مرد 29ساله توسط پلیس دستگیر شد.
به‌گزارش همشهری، به نقل از فاکس‌نیوز، ماسی تاووی بازیکن رده جوانان تیم فوتبال ببرهای غربی لیگ راگبی حرفه‌ای استرالیا 29ژوئیه، تصمیمی گرفت که سرنوشت خود را تغییر داد.
او به همراه مرد دیگری سوار بر جیپ سفیدی شدند و به قصد کشتن دژان رادولوویچ معروف به «دنی صرب» به راه افتادند. آنها مسلح به سلاح گرم و سرد بودند. نقشه این حمله را از قبل کشیده بودند و در جریان ساعات رفت‌وآمد دنی بودند. دنی برای رسیدن به خانه هر روز ساعت3 از خیابانی در آن حوالی عبور می‌کرد و آنها با توجه به این اطلاعات حوالی ساعت3 در خیابان دانلی در بالمین منتظر دنی ماندند. وقتی دنی وارد خیابان شد آنها با شلیک چند گلوله و وارد آوردن چندین ضربه چاقو او را به قتل رساندند و از صحنه جرم گریختند. افرادی که از دور شاهد این صحنه بودند با پلیس و اورژانس تماس گرفتند. پلیس و اورژانس وارد ماجرا شدند و دنی را به بیمارستان رساندند، اما او به‌دلیل شدت صدماتی که دیده بود، جانش را از دست داده بود.
پلیس برای پیدا کردن قاتل تحقیقات گسترده‌ای را آغاز کرد و سرنخ‌هایی به‌دست آمدکه آنها را به ماسی تاووی 19ساله  بازیکن تیم جوانان ببرهای غربی رساند.
تیم ضربتی پلیس راهی خانه ماسی شد و در یک عملیات ضربتی او را دستگیر کرد. او به ارتکاب قتل اعتراف کرد و گفت که به‌دلیل اختلافاتی که با مقتول داشته است، به همراه دوستش برای انتقام‌جویی به دنی حمله کرده و او را به قتل رسانده‌اند.
به‌گفته یکی از کارآگاهان ویژه قتل، تحقیقات در این پرونده همچنان ادامه دارد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید