کلینیک گلوبال دیاچآی لندن بهصورت کاملا عادی در حال خدماترسانی به افراد طاس بود که ناگهان در زمان قرنطینه آمار کاشت مو فقط طی ماههای آوریل تا دسامبر به 2هزار و 432مورد رسید. بهگزارش دیلیمیل، همین افزایش 40درصدی تقاضای کاشت مو برای محققان بریتانیا کافی بود تا ذرهبینبهدست دنبال عامل این پرش ناگهانی آمار باشند. در حالی که سایر خدماترسانیهای مرتبط با زیبایی کلینیکهای یادشده در سراشیبی کاهش درخواست بود و برخی لاینهای آن تعطیل شد نتیجه این تحقیق بسیار جالب و کاربردی از آب درآمد. بهگفته مراجعان این کلینیک، قرنطینه فرصت خوبی است تا پس از کاشت مو بتوان بدون ظاهرشدن در انظار عمومی استراحت کرد و دوره چندده روزه رشد جوانههای جدید موهای نو را سپری کرد. البته تاس خوب این کلینیک روی بازی بد قرنطینه فقط بهخاطر اقبال طاسها به دوران قرنطینه برای کاشت مو نبود و تبلیغات هوشمندانه و هدفمند این کلینیک بیشترین اثرگذاری را داشت. مسئولان این کلینیک فرصت مناسب پیشآمده برای طاسها را در تبلیغات خود گوشزد کرده و پکیجهای جدیدی به آنها پیشنهاد کرده بودند. کلینیک یادشده در انگلستان 75شعبه دارد و برای کاشت مو بین 2هزار و 500 تا 10هزار و 500 پوند هزینه دریافت میکند.
این رویداد یک پیام کلی برای اقتصاد خرد دارد. پیامی روشن برای کسبوکارهایی که تحتتأثیر سالهای کرونا درآمدشان کاسته شده و با بحران روبهرو هستند. تبدیل تهدید به فرصت با تدبیر و نیازسنجی درست میتواند کسبوکارهای ازدسترفته را دوباره احیا کند. همانطور که بسیاری با تغییر مسیر از فروش حضوری به فروش آنلاین توانستند خود را از گرداب بهوجودآمده بیرون بکشند.
یکشنبه 24 اسفند 1399
کد مطلب :
126677
لینک کوتاه :
newspaper.hamshahrionline.ir/Z6RD6
+
-
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به روزنامه همشهری می باشد . ذکر مطالب با درج منبع مجاز است .
Copyright 2021 . All Rights Reserved