• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
دو شنبه 27 فروردین 1397
کد مطلب : 12347
+
-

صدای استان‌ها

معطلی مسافران در گلشهر

تاکسی‌های مسیر گلشهر به کرج خیلی دیربه‌دیر می‌آیند و مسافران زمان زیادی معطل می‌شوند. لطفا مسئولان به این موضوع رسیدگی کنند. 
یک شهروند از البرز

   یادگاری‌نویسی در بیمارستان

برای کاری به بیمارستان اسلام‌آباد غرب رفتم. دست‌نوشته‌ها و یادگار‌هایی روی کمد، در و دیوارهای بیمارستان حک شده بود. آن‌هایی که این چنین به بیمارستان آسیب می‌زنند باید بدانند که مراکز خدماتی با پول مردم و بیت‌المال ساخته شده و این کار تعرض به حقوق آن‌هاست. 
عبدالله الفتی از کرمانشاه 

   چاله‌های خیابان جویبار قائمشهر 

چند ماه است که برخی از کوچه‌های خیابان جویبار و ساری در شهرستان قائمشهر استان مازندران از سوی نهادهای خدمات‌رسان کنده‌کاری شده است. این چاله‌چوله‌ها همین طور مانده و تردد را مشکل کرده است. لطفا مسئولان شهرداری فکری برای این موضوع بکنند. 
یک شهروند از مازندران 

   کشت محصولات پرآب‌بر در همدان 

سازمان جهاد کشاورزی استان همدان برنامه مدونی برای کشاورزان ندارد. با وجود کمبود آب که همه مسئولان و کارشناسان هم بارها آن را اعلام کرده‌اند، بالاترین سطح زیر کشت در استان همدان به هندوانه و سیب‌زمینی که محصولات پر آب‌بری هستند، اختصاص دارد. کشاورزان می‌گویند جهاد کشاورزی به آن‌ها مشاوره نمی‌دهد که چه محصولی را جایگزین کنند.
یک شهروند از همدان 

   جاده نامناسب بهشت محمدی سنندج

جاده بهشت محمدی شهرستان سنندج در کردستان آسفالت مناسبی ندارد. این جاده محل اختلاف میان شهرداری و اداره راه است و به همین دلیل هیچ کدام از این دو نهاد به آن رسیدگی نمی‌کنند. 
یک شهروند از کردستان 

   ساختمان مخروبه در زهک

یک ساختمان قدیمی در خیابان بعثت زهک در استان سیستان و بلوچستان، روبه‌روی مهمان‌سرای فرمانداری، وجود دارد که مخروبه است و محل تجمع معتادان شده. مسئولان شهرداری به وضع این ساختمان که امنیت شهروندان را تهدید می‌کند، رسیدگی کنند. 
یک شهروند از سیستان و بلوچستان 

این خبر را به اشتراک بگذارید