• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
شنبه 29 آذر 1399
کد مطلب : 119122
+
-

نکته بازی / هیاهو برای همین؟


با اینکه 2هفته از لغو بازی نساجی و پرسپولیس می‌گذرد، باشگاه قائمشهری همچنان ول‌کن داستان نیست و تازه شکایتش را در فدراسیون پیگیری کرده است. به‌نظر می‌رسد سازمان لیگ با توجه به شراط خاص کرونایی و سختگیری‌های قطر، کار درستی کرد که پرسپولیس را به سفر نفرستاد، با این حال، پرسش اینجاست که نساجی بعد از لغو آن بازی چه کرد؟ بیرون میدان که همه‌اش اعتراض و غرولند بود؛ درون زمین چه؟ اول 4تا از سپاهان خورد و بعد در زمین خودی یک بر صفر به مس رفسنجان باخت. واقعا با همین شرایط و فرم فنی قرار بود جلوی پرسپولیس بایستید؟ برای همین حتی قبول نکردید جای 2بازی رفت و برگشت عوض شود و اول به تهران بیایید؟ واقعا خسته نباشید!

خدا از دلت بشنود
علیرضا جهانبخش در سومین فصل حضورش در برایتون همچنان شرایطی دارد که اگر 2بازی پشت‌سر هم به میدان برود، ملت ذوق می‌کنند. حالا کاری نداریم که سون کره‌ای در همین لیگ آقای گل است، اما شرایط جهانبخش می‌توانست بهتر از اینها باشد، شاید اگر انتخاب بهتری می‌کرد. با این حال، او در تازه‌ترین مصاحبه‌اش بار دیگر همان حرف‌های دو سه سال اخیر را تکرار کرده؛ اینکه از انتخاب برایتون پشیمان نیست و به لیگ هلند برنمی‌گردد. امیدواریم حرف دل علیرضا هم همین باشد. او باز هم وعده آینده را داده و گفته گام‌های بزرگ‌تری در لیگ برتر برمی‌دارد. ما هم حرفی نداریم؛ فقط یک مقدار دارد دیر می‌شود. جهانبخش الان وارد 28سالگی شده و در فوتبال اروپا هم سن، خیلی مسئله مهمی است.

حق با شماست آقای کی‌روش!
بعد از آن اخراج جنجالی، بالاخره سکوت کارلوس کی‌روش شکست و ‌در مورد شرایطش گفت: «دارم تلاش می‌کنم ماجرای کلمبیا را فراموش کنم.» خب، البته کلمبیایی‌ها هم با تمام توان دارند تلاش می‌کنند شما را فراموش کنند! موضوع اما زمانی جالب‌تر می‌شود که کی‌روش به دوران حضورش در رئال‌مادرید اشاره می‌کند. در بسیاری از نظرسنجی‌ها او به‌عنوان یکی از بدترین مربیان تاریخ رئال انتخاب شده است. با این حال، مربی پرتغالی گفته: «آن زمان من به فلورنتینو پرز گفتم راموس و په‌په را برای خط دفاعی می‌خواهم. شاید اگر آنها جذب می‌شدند، من هنوز سرمربی رئال بودم.» خب، خدا را شکر مقصر آن ضایعه تاریخی هم بعد از 16سال پیدا شد. تازه بلیت فرست‌کلاس پرسپولیس برای ژاپن هم در آن ناکامی بی‌تأثیر نبود.

این خبر را به اشتراک بگذارید