• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
یکشنبه 23 آذر 1399
کد مطلب : 118599
+
-

مهدی‌پور: بازی‌های پرسپولیس باید انجام می‌شد

هافبک استقلال از داوری‌ها ناراضی است و می‌گوید این روند می‌تواند برای استقلال مشکل‌ساز شود

مهدی‌پور: بازی‌های پرسپولیس باید انجام می‌شد


محمد زارعی| مهدی مهدی‌پور، هافبک اصفهانی که در ابتدای این فصل به استقلال پیوسته، در مسابقه با صنعت‌نفت آبادان برای نخستین‌بار در ترکیب اصلی آبی‌ها قرار گرفت. البته او از عملکرد خودش در این بازی رضایت ندارد و می‌خواهد با تلاش بیشتر در بازی‌های آینده عملکرد بهتری داشته باشد. او درباره شرایط خودش و استقلال به سؤالات همشهری پاسخ داده است.

 بعد از تساوی مقابل نفت آبادان، انتقادات زیادی علیه کادر فنی استقلال مطرح شد. این انتقادات را به حق می‌دانی؟
کادر فنی استقلال زمان زیادی در پیش‌فصل در اختیار نداشت؛ تایمی که خیلی برای بحث آماده‌سازی تیم مهم بود. بعضی بازیکنان ازجمله خود من آن دوره را به‌دلیل بیماری کرونا از دست دادیم. من در مسابقه با صنعت‌نفت بعد از دو‌سه‌ماه، نخستین بازی 90دقیقه‌ای و رسمی خودم را انجام می‌دادم و از خودم راضی نبودم.
 در هفته‌های اول که فیکس نبودی، خیلی‌ها توقع داشتند زودتر به ترکیب برسی.
هواداران استقلال به من لطف دارند و انتظارشان از من زیاد است. همه تلاشم را می‌کنم تا بتوانم این انتظارات را برآورده کنم، ولی همان اوایل که به استقلال آمدم هم گفتم، قطعا برای آمادگی نیاز به زمان دارم.
 امیدوار هستی که استقلال بتواند در هفته‌های آینده نتایج دلخواه را کسب کند و در کورس قهرمانی باشد؟
الان اتفاقات عجیبی برای استقلال می‌افتد. ما هر بازی از داوری لطمه می‌خوریم. در بازی با پیکان 2بازیکن خوبمان مصدوم شدند اما نه خطایی گرفته شد و نه برخوردی شد. اما باز هم تأکید می‌‌کنم ما استقلالیم و باید طوری کار کنیم که اصلا این اتفاقات نتواند سد راهمان شود.
 غیبت بازیکنانی مثل وریا غفوری و شیخ دیاباته چقدر در روند بازی‌تان تأثیرگذار است؟
قطعا حضور وریا و دیاباته خیلی می‌توانست به ما کمک کند. با توجه به اتفاقاتی که در هفته‌های گذشته برایمان افتاد، شرایط دارد برای ما سخت می‌شود. باید همه دست به‌دست هم دهیم. عوامل باشگاه، کادر فنی، بازیکنان و هواداران همگی متحد شویم تا بتوانیم کمک کنیم و درنهایت نتایجی در حد ‌شأن باشگاه کسب شود.
 برخی باشگاه‌ها به لغو بازی‌های پرسپولیس اعتراض دارند. نظر تو چیست؟
به‌نظرم یک اتفاقاتی دارد می‌افتد! حالا مسئولان برگزاری لیگ زمان کمی دارند تا بازی‌ها را برگزار کنند و ما هم به آنها حق می‌دهیم ولی یک‌سری مسائل حرفه‌ای باید رعایت شود. مثلا باشگاه ذوب‌آهن در بازی قبلی‌اش خیلی مظلوم بود. با 18بازیکن کرونایی که نمی‌شود بازی کرد. به‌نظرم ذوب‌آهن این 3امتیاز را خیلی راحت از دست داد. مشابه این اتفاق برای هر تیم دیگری می‌افتاد، صددرصد بازی‌اش عقب می‌افتاد. اگر پرسپولیس فینال لیگ قهرمانان آسیا را در پیش دارد، روند لیگ باید مسیر طبیعی‌اش را طی کند. حتی اگر ما هم فینالیست آسیا بودیم، نباید غیر از این می‌شد. همانطور که در نیم‌فصل دوم برای چند تیمی که در آسیا هستند، همین شرایط فعلی پرسپولیس پیش می‌آید. شرایط فعلی پرسپولیس برای همه تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان هست. حالا آنها به فینال رسیده‌اند ولی به‌نظرم باید بازی‌های لیگ‌شان را انجام دهند بعد در فینال آسیا حاضر شوند.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید