• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
دو شنبه 17 آذر 1399
کد مطلب : 118018
+
-

فروش ویژه «آخرین یلدای قرن» در میادین میوه و تره‌بار پایتخت

فروش ویژه «آخرین یلدای قرن» در میادین میوه و تره‌بار پایتخت


با وجود قیمت نسبتا بالای میوه در مغازه‌های میوه‌فروشی تهران، اظهارات مسئولان نشان می‌دهد که کمبودی برای تامین میوه شب یلدا وجود نخواهد داشت. به‌گزارش همشهری، رئیس اتحادیه بارفروشان تهران از تامین کافی میوه‌های یلدایی مثل انار و هندوانه گفته و همزمان سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران از فروش ویژه «آخرین یلدای قرن» در میادین میوه و تره‌بار پایتخت خبر داده است. قرار است در میادین میوه و تره‌بار در قالب این رویداد، میوه‌های ویژه شب یلدا به‌صورت مستقیم به شهروندان عرضه ‌شود و همزمان تخفیف‌های ویژه‌ای برای انواع آجیل و سایر تنقلات مخصوص طولانی‌ترین شب سال درنظر گرفته شده است. 
روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران از ارائه تسهیلات ویژه به تولیدکنندگان این محصولات خبر داده است تا این تولیدکنندگان بتوانند با شرایط آسان نسبت به فروش تولیدات خود در میادین اقدام کنند. 
تولیدکنندگان به‌منظور عرضه تولیدات خود از جهادکشاورزی استان‌های محل فعالیت خود به سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران معرفی می‌شوند و در غرفه‌هایی که به‌صورت ویژه در فضای باز یا سرپوشیده میادین میوه و تره‌بار اختصاص می‌یابد محصولات خود را به‌صورت مستقیم به‌دست مصرف‌کنندگان می‌رسانند. 
در روز‌های گذشته، به‌دلیل صادرات و انتقال بخشی از محصولات به سردخانه، عرضه این محصول در میادین با کاهش  روبه‌رو شده بود که این امر باعث  شد تا قیمت پرتقال در میدان میوه  تهران تا ۱۳هزار تومان افزایش پیدا  کند، اما با همکاری باغداران و  ارسال پرتقال به میادین قیمت این  محصول کشاورزی هم‌اکنون با قیمت 7 تا ۱۱هزار تومان در میدان تهران عرضه می‌شود. همچنین به گفته دارایی نژاد، رئیس اتحادیه بارفروشان تهران از نظر تامین هندوانه شب یلدا نیز مشکلی وجود ندارد و این میوه در میدان تهران با قیمت 1500 تا 3000تومان به فروش می‌رسد. قیمت انار نیز در میدان میوه تهران با قیمت ۶هزار تومان و حداکثر ۱۸هزار تومان عرضه شده است و انار دماوندی فوق‌سوپر نیز با نرخ ۲۰هزار تومان به فروش می‌رسد.

این خبر را به اشتراک بگذارید