• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
چهار شنبه 22 فروردین 1397
کد مطلب : 11729
+
-

کرمانشاه 17 لشکر بیکار دارد

بازوند: با این وضع بیکاری در شرایطی نیستیم که بخواهیم‌ مانع بر سر راه سرمایه‌گذاران ایجاد کنیم

تیتر یک
کرمانشاه 17 لشکر بیکار دارد

«دغدغه اصلی ما وجود 170 هزار فرد بیکار در کرمانشاه است که آسیب‌های بسیاری هم آنها را تهدید می‌کند.» به گزارش همشهری استاندار با بیان این مطلب در هفتمین جلسه ستاد سرمایه‌گذاری خارجی استان اعلام کرد: این رقم ۱۷۰ هزار بیکار برابر ۱۷ لشکر است که این برای استان بسیار دردآور است.  

«هوشنگ بازوند» ادامه داد: امروز خانواده‌ای نیست که چند فرد بیکار نداشته باشد و این، مردم را رنج می‌دهد. استاندار افزود: با وجود چنین شرایطی  نباید به سرمایه‌گذارانی که می‌خواهند در استان پای‌کار بیایند سخت بگیریم. 
وی با اشاره به این‌که نباید سرمایه‌گذاران را از کرمانشاه فراری دهیم، اظهار کرد: با این وضع بیکاری در شرایطی نیستیم که بخواهیم به‌دلیل مسائل زیست محیطی و... مانع بر سر راه سرمایه‌گذاران ایجاد کنیم.

استاندار سپس از طرح ایجاد هتل 5 ستاره با سرمایه‌گذاری 120 میلیارد تومان در کرمانشاه حمایت کرد که قرار است به طور کامل با سرمایه بخش خصوصی راه‌اندازی شود و خواستار رفع موانع پیش‌روی اجرای این طرح شد. بازوند درباره طرح کارخانه  قند صحنه نیز عنوان کرد: اگر سرمایه‌گذار این پروژه سرمایه کافی داشته باشد نباید موانعی مانند مسائل زیست محیطی و... سد راه اوکنیم.

وی اشاره‌ای هم به طرح کارخانه ساخت پنل و سلول‌های خورشیدی داشت و بیان کرد: این پروژه حدود 2500 میلیارد تومان سرمایه‌‌گذاری نیاز دارد و اگر سرمایه‌گذار بتواند سهم خود را که حدود 300 میلیون یورو به‌صورت ارزی است را بدون مشکل تامین کند، ما هم برای تامین بقیه اعتبار مورد نیاز همکاری می‌کنیم.  در این نشست مسائل مربوط به چند طرح سرمایه‌گذاری شامل بیمارستان ویانا، گلخانه مدرن حیدرآباد، کارخانه تولید سلول و پنل‌های خورشیدی، ساخت میدان تره‌بار و خشکبار و کارخانه قند صحنه بررسی شد.‌

این خبر را به اشتراک بگذارید