• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
چهار شنبه 22 فروردین 1397
کد مطلب : 11718
+
-

انتقال آب به یزد با سرمایه بخش خصوصی

مدیرعامل گروه تعاونی پیشگامان گفت: در تلاش برای اجرای خط چهارم انتقال آب به استان از سوی سرمایه‌گذاران  و احیای روش حقابه گذشتگان در زمینه رفع دغدغه آب  هستیم.
به گزارش مهر، «محمدرضا رضایی‌نژاد» در نشستی خبری با بیان اینکه بحث تامین آب از دغدغه‌های مهم استان است، اظهار کرد: بسیاری از افراد معتقدند که تامین آب از وظایف دولت است، اما با شرایط موجود، ضرورت دارد که سرمایه‌گذاران بخش خصوصی نیز به این مساله مهم ورود کنند.

وی عنوان کرد: اگر بحران آب به همین شکل پیش برود، هر فردی در یزد هر سرمایه‌ای داشته باشد،  این سرمایه ارزش خود را از دست خواهد داد؛ بنابراین راهکارهای مختلفی از سوی افراد صاحب‌نظر و مسئولان برای تامین آب مطرح شده است.رضایی‌نژاد بیان کرد: یکی از راهکارهایی که از سوی پیشگامان ارائه شد، تشکل تعاونی تامین نیاز است که ایده آن بر مبنای بحث حقابه در روستاها در زمان‌های گذشته شکل گرفته است.
مدیرعامل گروه تعاونی پیشگامان ادامه داد: بر اساس این طرح که امیدواریم بتوانیم آن را به اجرا درآوریم، از سرمایه‌گذاران دعوت شده تا در این زمینه سرمایه‌گذاری و اقدام به خرید سهام کنند.

رضایی‌نژاد عنوان کرد: جذب سرمایه‌گذاری از ۲۰ اسفند ۹۶ آغاز شده و بر اساس قانون، تا ۳۰ فروردین ماه ادامه دارد. بر این اساس علاقه‌مندان به سرمایه‌گذاری در این زمینه که باید با حداقل میزان سرمایه‌گذاری به مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان، وارد شوند، به نماینده شرکت پیشگامان مراجعه کنند.
وی افزود: به طور قطع، با آغاز این طرح، دولت نیز مشارکت خواهد کرد و امیدواریم پس از آماده شدن مقدمات کار، بتوانیم سهامداران خرد را نیز وارد عرصه سرمایه‌گذاری در حوزه آب کنیم.

مدیرعامل گروه تعاونی پیشگامان درباره سرمایه‌گذاری در ورزش نیز بیان کرد: در 3 سال اخیر، سالانه به طور میانگین، 5/2 میلیارد تومان در بحث ورزش هزینه شده، اما رویکرد و تاکید ما سرمایه‌گذاری روی جوانان بومی است.
رضایی‌نژاد در مورد برنامه‌های امسال پیشگامان نیز عنوان کرد: مجوز اپراتور پست را دریافت کرده‌ایم و امسال بحث توزیع مویرگی در اولویت گروه تعاونی پیشگامان قرار دارد.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید