• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
سه شنبه 21 فروردین 1397
کد مطلب : 11705
+
-

ابراهیم‌زاده: صحبت از نماندن من در سپاهان نیست

به سقوط فکر کنیم، انرژی‌مان از بین می‌رود

ابراهیم‌زاده: صحبت از نماندن من در سپاهان نیست

امیرحسین اعظمی| سپاهان پرافتخارترین تیم لیگ‌ برتر، شرایط حساسی در لیگ‌ امسال دارد و حتی خطر سقوط به لیگ دسته اول را هم احساس می‌کند. با منصور ابراهیم‌زاده در خصوص شرایط سپاهان صحبت کردیم که او به سوالات همشهری‌ورزشی پاسخ داد.
    در فاصله 3هفته مانده به پایان لیگ‌برتر، آیا خطر سقوط را احساس می‌کنید؟
ما بیشتر از اینکه به این چیزها فکر کنیم، دنبال این هستیم که لیگ را به خوبی تمام کنیم. اگر به سقوط یا پایین رفتن فکر کنیم قطعا انرژی‌مان گرفته می‌شود. ما دنبال یک پایان خوب هستیم تا در فصل آینده یک تیم منسجم را شکل بدهیم.
    مگر قرار است در سپاهان بمانید؟
صحبتی درمورد نماندن من نیست. با این حال الان تمام فکر ما این است که در این 3بازی نتایج خوبی بگیریم و لیگ را به شرایطی نسبتا خوب به پایان برسانیم. به جایگاهی که اکنون روی کاغذ داریم فکر نمی‌کنیم و فقط به این فکر می‌کنیم که فصل آینده نتایج خوبی کسب کنیم.
    با باشگاه سپاهان مذاکره‌ای درمورد فصل بعد داشته‌اید؟
صحبت‌هایی برای فصل بعد انجام داده‌ام. ما همیشه در مورد مسائل مختلف صحبت می‌کنیم.
    ولی در اصفهان شایعه شده که قلعه‌نویی قرار است سرمربی سپاهان شود؟
من هم این شایعات را می‌شنوم. به هر حال این چیزها همیشه در فوتبال وجود دارد.
    به نظر شما چرا سپاهان در این دوسال افت کرده؟
تغییراتی که ابتدای فصل گذشته در قسمت بازیکنان و سایر عوامل باشگاه  به‌وجود آمد، باعث شد تا تیم ما کارایی خود را از دست بدهد. ضمن اینکه متأسفانه در برخی مواقع هم ما دچار بدشانسی شده‌ایم و هر چقدر هم زمان پیش رفت وضعیت بدتر شد و درنهایت هم به اینجا رسیدیم. اکنون تمام تفکر ما این است که بچه‌ها را آماده کنیم و چند بازی باقیمانده را با موفقیت به اتمام برسانیم تا سال بعد به جایگاه واقعی‌مان برگردیم.
    جالب اینجا است که سپاهان در گذشته باشگاه باثباتی بود ولی در این سال‌ها بارها در رده مدیریتی و همچنین کادر فنی دچار تغییر شد.درست است؟
باور ما این است که ثبات در بخش مدیریت و کادر فنی می‌تواند تیم را به موفقیت برساند. در دو‌سال اخیر تغییرات در باشگاه سپاهان زیاد بوده و همین موضوع هم باعث اُفت این تیم شده است. اگر می‌خواهیم به موفقیت برسیم باید با یک استراتژی بلندمدت وارد مسابقات شویم.

این خبر را به اشتراک بگذارید