• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
سه شنبه 21 فروردین 1397
کد مطلب : 11699
+
-

اولتیماتوم بازگشت به خادم

محسن محمود صفری
دومین مجمع فوق‌العاده فدراسیون کشتی درحالی روز گذشته در آکادمی ملی المپیک برگزار شد که در پایان باردیگر با استعفای خادم مخالفت و قرار شد در صورت عدم بازگشت خادم طی هفته آینده بار دیگر مجمع فوق‌العاده برگزار و سرپرست فدراسیون معرفی شود.
  مجمع محرمانه
مجمع فوق‌العاده فدراسیون کشتی روز گذشته پشت درهای بسته برگزار شد.  شنیده‌ها از مجمع حکایت از این دارد که رئیس هیات‌ها با استعفای خادم مخالف بودند و اصرار داشتند که مجددا از او درخواست شود تا به فدراسیون بازگردد. محمدرضا داورزنی معاون ورزش و جوانان در پایان مجمع گفت: «حدود ۴۵روز پیش خادم از سمت خود استعفا داد و با برگزاری نخستین مجمع فوق‌العاده فدراسیون کشتی، اعضای مجمع این درخواست را داشتند تا فرصت یک ماهه‌ای برای بازگشت خادم داشته باشند که این موضوع مورد موافقت قرار گرفت.
مردم از کشتی انتظارات زیادی دارند چرا که کشتی همواره در مسابقات بین‌المللی سبد ورزش ایران را پرمدال کرده است و به‌خاطر اهمیتی که دارد همیشه زیر ذره‌بین مردم و کارشناسان بوده است. به خادم زنگ می‌زنم و امیدوارم آقای خادم به احترام نظر مجمع بازگردد و کارش را شروع کند و ورزش کشور از حضورشان بهره ببرد.» داورزنی درباره اینکه اگر خادم تا یکشنبه هفته آینده که مقرر شده است بر سرکار بازنگردد چه تصمیمی اتخاذ خواهد شد گفت: «تلاش همه دوستان این است که خادم بازگردد که امیدوارم که این اتفاق بیفتد.»
   آخرین خبر: رسول استعفایش را پس گرفت
چند ساعت پس از نشست فوق‌العاده مجمع کشتی، رسول خادم استعفایش را پس گرفت. گفته می‌شود تعدادی از پیشکسوتان کشتی و اعضای مجمع دیروز او را در یکی از زورخانه‌های تهران ملاقات کرده‌اند. او در این ملاقات قول داده به زودی به سر کارش برگردد.
 خادم نزدیک به 40 روز پیش، به دلایلی نامعلوم، با انتشار نامه‌ای سرگشاده از ریاست فدراسیون کشتی کناره‌گیری کرد.

این خبر را به اشتراک بگذارید