• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
سه شنبه 21 فروردین 1397
کد مطلب : 11624
+
-

با مردم

با مردم

@  سریال طنز و اشک

با سلام. سریال پایتخت را امسال هرشب به همراه خانواده می‌دیدیم. به‌نظرم این سریال محبوب بسیاری از خانواده‌های ایرانی بود. دیالوگ‌های بازیگران این سریال بین خانواده‌ها و همکاران در ادارات و حتی دانش‌آموزان و دانشجویان نقل محافل بود. واقعا دیالوگ‌ها ،  رفتار‌ها و بگو مگو‌های کاراکتر‌های سریال خنده بر لب انسان می‌آورد. اما در دو قسمت آخر که خنده‌ها به ترس و وحشت حضور در بین داعش روایت می‌شد اشکمان جاری شد. برایم جالب بود که حین دیدن سریال طنز،  بتوانی اشک بریزی! هرچند قسمت‌های پایانی سریال تلخ بودند،  اما به‌نظرم صحنه‌های جنگی بسیار سنجیده و حرفه‌ای به تصویر کشیده شدند. سکانس‌های جنگی در این سریال،  هم باورپذیر و واقعی جلوه پیدا کردند و هم جذاب و دیدنی بودند. خوشبختانه این سریال با کارگردان توانایش و هنرمندی بازیگرانش توانست گوشه‌ای از رشادت‌های مدافعان حرم و چهره واقعی داعش را نشان بدهد. به همه دست اندرکاران این سریال تبریک می‌گویم.
3542...0912

  نظارت و کنترل بازار ارز

سلام و تشکر از انعکاس نظرات مردم در این ستون. در این روزهای نابسامان قیمت دلار و سکه بسیار تعجب می‌کنم که چرا مسئولان دولتی و نمایندگان اقدامی برای کنترل آن نمی‌کنند! البته پیش از عید رئیس‌کل بانک مرکزی اعلام کرده بود،  قیمت‌های بازار ارز مصنوعی است و خرید دلار در بازار باعث زیان خریداران می‌شود! که البته چنین نشده. حالا انتظار می‌رود مسئولان با نظارت و کنترل بازار ارز ،  از فعالیت افراد سودجو و فرصت‌طلب جلوگیری به عمل آورند.
کاتبی از تهران

  بیمارستان دولتی نداریم

سلام خسته نباشید. شهرستان فردیس استان البرز با جمعیت 500 هزار نفر بیمارستان دولتی ندارد. از طرفی احداث تنها بیمارستان فردیس از سال 89 بلاتکلیف مانده است. متأسفانه زیرساخت‌های بخش بهداشت و درمان فردیس با توجه به روند افزایش جمعیت و مهاجرپذیری بالای این شهرستان به هیچ عنوان مناسب نیست. به دلیل نبود یک بیمارستان دولتی، بیماران تنگدست و درد‌کشیده فردیس ناچارند برای ادامه درمان خود به تهران و کرج مراجعه کنند، اما هزینه‌های گزاف ایاب و ذهاب مشکلات آنها را دوچندان کرده است. از وزیر بهداشت درخواست رسیدگی داریم.
5305...0919

@  حمایت از مشاغل خانگی

سلام. با اینکه ایجاد مشاغل خانگی با توجه به هزینه پایین راه‌اندازی، یکی از جذاب‌ترین راه‌های درآمدزایی است اما از سوی مسئولان ذیربط حمایت کافی نمی‌شود. این در حالی است که در جای جای کشورمان به لحاظ انعطاف‌های این نوع مشاغل، روزبه‌روز افراد بیشتری به کسب و کار در این زمینه روی می‌آورند. باور کنید اگر حمایت لازم از مشاغل خانگی همچون فرش‌بافی، خیاطی، کشاورزی؛ شامل پرورش دام و طیور، پرورش قارچ، طراحی، ساخت و تولید انیمیشن، صنایع‌دستی، بسته‌بندی مواد غذایی و.... به‌صورت اصولی و واقعی انجام بگیرد، مشکلات اشتغال‌زایی و مسائل اقتصادی بسیاری از خانواده‌ها حل خواهد شد.
4825...0919

  بی توجهی به کیفیت کالاها

سلام. قبل از عید یک دستگاه یخچال فریزر تولید داخل خریداری کردم اما متأسفانه با گذشت چند روز کارش به گارانتی رسید. الان هم چند عیب جدید به یخچال اضافه شده و از طرفی شرکت برای برطرف کردن عیوب جدید همکاری نمی‌کند. با توجه به نامگذاری امسال به نام حمایت از کالای ایرانی، آیا فقط وظیفه ماست کالای ایرانی بخریم؟ آیا تولید کننده‌ها وظیفه ندارند کالای با کیفیت به مردم تحویل دهند؟
7850...0919

  افزایش حقوق

با سلام. چرا در وضعیت اقتصادی فعلی مجلس و شورای دستمزد برای افزایش حقوق چند میلیون تومانی مدیران دولتی اقدام می‌کنند؟ به‌نظرم اگر رفتار انقلابی مسئولان دهه 60سرلوحه کارها قرار گیرد بسیاری از مشکلات حل می‌شود.
1625...0919

  ایاب و ذهاب دانشجویان

با سلام. دانشگاه آزاد شاهرود در یک اقدام غیرمنطقی، به دانشجویان انترن پزشکی اعلام کرده است باید با هزینه شخصی خود هر روز از شاهرود برای دوره آموزشی در بیمارستان دامغان حضور پیدا کرده و شبها به خوابگاه دانشگاه شاهرود برگردند. این در حالی است که این دانشجویان در دانشگاه شاهرود پذیرفته شده‌اند و اگر چنین تصمیمی گرفته شده بایستی حداقل هزینه ایاب و ذهاب دانشجویان را هم تأمین کنند. متأسفانه مسئولان ذیربط در این دانشگاه پاسخگوی اینگونه اقدامات خود نیستند. لطفا منعکس کنید.
همایون‌فر از تهران

  قانون فروش کالای قاچاق

با سلام. درخصوص کشف کالاهای قاچاق که هر از گاهی خبرآن به گوش می‌رسد به‌نظرم مجلس شورای اسلامی می‌تواند قانونی تصویب کند که طی آن کالاهای مفید قاچاق به نفع دولت ضبط شود و دولت بتواند با فروش آن وجوه آن‌را به خزانه واریز کرده و از آن در بودجه کشور استفاده کند. فایده این کار این است که شرکت‌های تولیدی با کالاهای مشابه از گران کردن بی‌رویه اجناس خود خودداری خواهند کرد.
4502...0939

لطفا نقطه نظرات خود درباره مطالب روزنامه را با ما در میان بگذارید.

این خبر را به اشتراک بگذارید