• شنبه 6 مرداد 1403
  • السَّبْت 20 محرم 1446
  • 2024 Jul 27
دو شنبه 24 شهریور 1399
کد مطلب : 109979
+
-

پایان قصه شماره 6

علی کریمی تصمیمش را برای جدایی از استقلال گرفته و حاضر نیست با آبی‌ها پای میز مذاکره بنشیند

پایان قصه شماره 6

در روزهایی که اکثر هواداران استقلال در اینستاگرام مشغول هشتگ‌گذاری و هموار‌کردن راه بازگشت استراماچونی هستند، علی کریمی فاصله چندانی تا جدایی از جمع آبی‌ها ندارد. مدیران باشگاه در هفته‌های اخیر با اکثر مهره‌های کلیدی تیم به توافق رسیده‌اند و بیشتر قراردادها را تمدید کرده‌اند اما در این میان علی کریمی نه‌تنها پای میز مذاکره حاضر نشده بلکه برای بازی‌های آسیایی به قطر هم نرفته است. حضور او در تمرینات عصر جمعه جامانده‌های استقلال، هواداران را کمی به ماندن او امیدوار کرد اما حالا پس از گذشت چند روز مشخص شده شماره‌6 محبوب آبی‌ها عزمش را برای جدایی جزم کرده است. مروری بر اتفاقات روز گذشته، این موضوع را بهتر نشان می‌دهد.

 پستی که پاک شد
همه‌‌چیز از انتشار پست آقای مدیرعامل در اینستاگرام آغاز شد. احمد سعادتمند ساعت‌8:20 صبح دیروز با انتشار پستی در اینستاگرام، به‌صورت رسمی با علی کریمی خداحافظی کرد اما خیلی زود پشیمان شد و پستش را تنها پس از دقایقی پاک کرد. در پست آقای مدیر آمده بود: «علی عزیز. برات آرزوی بهترین‌ها دارم و امیدوارم در زندگی ورزشی حرفه‌ای‌ات موفق باشی. می‌دونم عمر ورزش قهرمانی برای یک‌قهرمان کم هست و پیش‌بینی آینده مهم‌ترین اصل. بنابراین با اعتقاد به اینکه همیشه یک‌استقلالی ناب بودی و خواهی بود، ایمان دارم موفق می‌شوی. خدای مهربان پشت و پناهت.»

 پیشنهاد مالی سنگین
پس از پست جنجالی سعادتمند، نوبت به معاون ورزشی باشگاه رسید تا به داستان عدم‌ تمدید قرارداد کریمی واکنش نشان دهد. احمد مددی در این خصوص گفته است:‌ «من با مدیر برنامه‌های کریمی بارها صحبت کرده‌ام که این بچه را بیاور صحبت کنیم. از طریق واسطه ایشان عنوان کردند که من پیشنهاد مالی سنگین از کشورهای حاشیه خلیج‌فارس دارم و قرارداد نمی‌بندم. ما به کریمی گفتیم بالاخره بیا اینجا چشم در چشم حرف بزنیم اما تلاش‌های ما بی‌نتیجه ماند.»

  می خواهم بروم
اتفاقات صبح دیروز باعث شد تا علی کریمی بالاخره سکوت روزهای اخیرش را بشکند و از رفتن سخن بگوید. او در گفت‌و‌گو با ورزش‌3 این‌چنین به اتفاقات روزهای اخیر و شایعه پیشنهاد 13‌میلیاردی‌اش برای تمدید واکنش نشان داده است: «من هرگز با احمد سعادتمند سر یک میز برای مذاکره ننشستم. از قبل هم به باشگاه استقلال اعلام کرده بودم در پایان فصل جدا می‌شوم و تنها درخواستم پرداخت دستمزد و حقوقم از باشگاه بوده و هرگز مبلغ اضافه‌ای را درخواست نکردم. هرگز هم درباره مسائل مالی بحث نشده است. تماس‌هایی با برخی اطرافیانم گرفته شده و گفته‌اند علی کریمی بیاید راضی‌اش می‌کنیم اما هرگز من راجع به مسئله مالی و عدد قرارداد حرفی نزدم. بله، من گفته‌ام که از کشورهای خارجی پیشنهاد دارم اما درباره مبلغ صحبت نکردم. اصلا مذاکره‌ای در کار نبوده که بخواهیم روی آن حرف بزنیم. فقط شب گذشته آقای سعادتمند با من تماس گرفت که بازهم تأکید کردم می‌خواهم به خارج از کشور بروم. هنوز در حال مذاکره هستم و صحبت می‌کنم تا تیم آینده‌ام را انتخاب کنم. حقیقتش از اینکه اسمم زیاد مطرح می‌شود و می‌گویند پیشنهاد نجومی داده‌ام، راضی نیستم و این موضوعات برایم خوشایند نیست. قول می‌دهم آرش رضاوند امسال بازیکنی متفاوت‌تر از آن چیزی که تصورش را بکنید خواهد بود. من مطمئن هستم جدایی‌ام لطمه‌ای به استقلال نخواهد
زد.»

 

این خبر را به اشتراک بگذارید