• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
دو شنبه 2 تیر 1399
کد مطلب : 103090
+
-

رادوشویچ: با شماره 44 در ذهن هواداران می‌مانم نه شماره یک!

بیرو تا ابد دوست و برادر من خواهد ماند

گفت‌وگو
رادوشویچ: با شماره 44 در ذهن هواداران می‌مانم نه شماره یک!

علیرضا بیرانوند هنوز موفق نشده خودش را به بلژیک برساند و در تمرینات تیم جدیدش شرکت کند اما با وجود این او کماکان فاصله‌ای تا ترک پرسپولیس ندارد؛ اتفاقی که باعث می‌شود رادو پس از مدت‌ها به دروازه‌بان اول قرمز‌ها تبدیل شود. البته دروازه‌بان کروات پرسپولیس علاقه‌ای به گرفتن پیراهن شماره یک قرمز‌ها از بیرانوند ندارد چراکه می‌خواهد با پیراهن شماره 44خودش در ترکیب اصلی به میدان برود.

  پرسپولیس آماده بازگشت به لیگ شده است؟
در حال‌حاضر شرایط خوبی داریم و پس از 3‌بازی دوستانه آماده‌ایم تا در لیگ برتر به میدان برویم. این مدت که نمی‌توانستیم بازی کنیم خیلی سخت گذشت اما از اینکه این روزها در کنار هم تمرین می‌کنیم حسابی خوشحال هستم.
  به‌نظر می‌رسد پرسپولیس کار سختی برای قهرمانی نداشته باشد. با این موضوع موافقی؟
اگر به قهرمانی فکر کنیم به مشکل خواهیم خورد. هنوز 9هفته از لیگ باقی مانده و 27امتیاز در لیگ وجود دارد. اینکه کار را تمام‌شده بدانیم می‌تواند به قیمت از دست رفتن قهرمانی تمام شود.
  با رفتن بیرانوند به بلژیک بالاخره می‌توانی به دروازه‌بان شماره یک پرسپولیس تبدیل شوی.
من در 4سال گذشته با تمام وجود برای پرسپولیس بازی کردم و در تمرینات هم انگیزه زیادی داشتم تا بتوانم اعتماد سرمربی را به‌خودم جلب کنم. حالا هم خوشحالم که این فرصت نصیبم می‌شود تا دروازه‌بان فیکس پرسپولیس باشم. البته این را هم بگویم که من می‌خواهم با شماره 44خودم به بازی در پرسپولیس ادامه دهم تا این شماره برای همیشه و تا ابد در ذهن هواداران باقی بماند.
  بیرانوند در گفت‌وگو با همشهری اعلام کرده که رادو می‌تواند  به خوبی جای خالی او در پرسپولیس را پر کند. در این خصوص چه صحبتی داری؟
من و بیرانوند سال‌های خوبی را در کنار هم سپری کردیم و بیرو تا ابد دوست و برادر من باقی خواهد ماند. مطمئن هستم او می‌تواند روزهای درخشانی در اروپا داشته باشد.

این خبر را به اشتراک بگذارید