• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
چهار شنبه 5 شهریور 1399
کد مطلب : 108683
+
-

خبرهایی از دنیای فیلم و سریال

فیلمبرداری فیلم جدید پل توماس اندرسون

سینما
فیلمبرداری فیلم جدید پل توماس اندرسون


یاور یگانه ـ روزنامه نگار

پس از چند‌ماه تأخیر از موعد درنظر گرفته‌شده برای آغاز کار، پل توماس اندرسون فیلمبرداری فیلم جدیدش بعد از «رشته خیال» را آغاز کرده است. این کارگردان، همچون فیلم قبلی‌اش، فیلمبرداری فیلم جدیدش را بی‌سروصدا و بدون در جریان گذاشتن رسانه‌ها جلو برده است. در عکس‌هایی که از لوکیشن فیلمبرداری این فیلم در توییتر منتشر شده، تاکنون حضور بردلی کوپر در این فیلم قطعی شده و شایعاتی مبنی بر حضور یکی از خواهران گروه پاپ راک Haim نیز در فیلم شنیده می‌شود. عکس‌های منتشرشده از صحنه فیلمبرداری شایعه دیگری را تأیید می‌کند که عنوان موقت فیلم Soggy Bottom است. هرچند «رشته خیال» هم در ابتدا نامی موقت بود ولی پل توماس اندرسون بعدا گفت که نام بهتری از آن پیدا نکرده است. این فیلم چند خط داستانی دارد و هنوز تمام بازیگران نقش‌های اصلی آن مشخص نشده‌اند و باید منتظر بود تا در روزهای آینده سایر بازیگران این فیلم مورد انتظار اعلام شود.





کایرا نایتلی در افعی اِسِکس
کایرا نایتلی در سریال تاریخی «افعی اسکس» به کارگردانی کلیو بارنارد که به سفارش Apple TV+ توسط کمپانی See-Saw Films ساخته می‌شود بازی می‌کند. این سریال براساس کتاب ساراپری به همین نام که در سال2016 برنده جایزه بریتیش‌بوک شد ساخته می‌شود و درباره زنی است که به‌تازگی بیوه شده و تجربه ازدواج ناخوشایندی را از سر گذرانده است. او از لندن ویکتوریایی به دهکده‌ای در اسکس می‌رود که در آن شایعاتی درباره بازگشت موجودی افسانه‌ای به نام افعی اسکس به گوش می‌رسد. نایتلی در این سریال، علاوه بر ایفای نقش اصلی، یکی از اعضای گروه تهیه‎کنندگان هم هست.




«منگرو» افتتاح‌کننده جشنواره لندن
«منگرو» به کارگردانی استیو مک‌کوئین جشنواره فیلم لندن2020 را افتتاح خواهد کرد. اکران اروپایی این فیلم از چهارشنبه 7اکتبر (13مهر) آغاز خواهد شد و افتتاح‌کننده جشنواره ترکیبی (حضوری و مجازی) فیلم لندن خواهد بود که بخش اعظم به دلیل شیوع کووید-19 به‌صورت آنلاین برگزار می‌شود. فیلم «منگرو» با بازی لِتیتیا رایت دومین فیلم استیو مک‌کوئین است که 3سال بعد از فیلم «بیوه‌ها» جشنواره فیلم لندن را افتتاح می‌کند. مانگرو یکی از 12فیلمی خواهد بود که به‌طور رایگان در لندن و چند شهر در سراسر بریتانیا بر پرده سینما اکران می‌شود؛ درحالی‌که بیش از 55فیلم دیگر به‌صورت مجازی اکران خواهند شد. این فیلم براساس داستان واقعی «منگرو9» متشکل از فعالان سیاهپوست است که در تظاهراتی در سال1970 با پلیس درگیر و محاکمه شدند.


 

این خبر را به اشتراک بگذارید