• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
شنبه 21 تیر 1399
کد مطلب : 104515
+
-

نمی‌شود تیم‌های وزارتخانه هر وقت خواستند بازی نکنند

الهامی: عدالت باید رعایت شود

امیرحسین اعظمی

ساکت الهامی به‌عنوان سرمربی تراکتورسازی هنوز هم با تعطیلی لیگ موافق است اما اعتقاد دارد بازی تیمش مقابل استقلال باید برگزار شود. او در گفت‌و‌گو با همشهری مدعی شده تیم‌های منتسب به وزارتخانه نمی‌توانند هر وقت دلشان خواست بازی کنند و هر وقت دوست نداشتند خواهان لغو بازی‌ها شوند.
  سازمان لیگ و باشگاه تراکتورسازی به برگزاری بازی این هفته با استقلال اصرار دارند. در این خصوص بیشتر صحبت می‌کنید؟
شما فراموش کردید که ما در زمین خودمان چگونه برابر نساجی قرار گرفتیم؟ ما بسیاری از بازیکنان را به‌دلیل بیماری کرونا، مصدومیت، محرومیت و... در اختیار نداشتیم. در ضمن اسدی و سلیمی هم مصدوم بودند و به‌خاطر کمبود بازیکن برای ما بازی کردند. ما در این بازی 50 درصد تیم را در اختیار نداشتیم ولی نگفتیم که بازی نمی‌کنیم، چون به ما گفتند بازی کنید.
  تراکتور قبل از شروع لیگ به‌شدت مخالف برگزاری بازی‌ها بود ولی حالا می‌گویید که بازی‌ها برگزار شود. این رفتار از سوی شما تناقض ندارد؟
من هیچ‌وقت نگفتم که لیگ باید ادامه پیدا کند و حرفم چیز دیگری بود که در این خصوص توضیح می‌دهم. ما قبل از شروع بازی‌ها گفتیم که لیگ باید تعطیل شود چون سلامتی افراد از هر چیزی مهم‌تر است، حالا هم همین حرف را می‌زنم و همین الان که با شما صحبت می‌کنم موافق تعطیلی لیگ هستم چون اوضاع به‌شدت خراب است و خطر مرگ همه را تهدید می‌کند ولی یک سری مسائل می‌بینیم که اصلا منطقی نیست.  ما غایبان زیادی برابر نساجی داشتیم، پس چرا این بازی لغو نشد؟
 آیا درست است هر تیم هر وقت دلش نمی‌خواهد بازی نکند، این به‌نظر من اصلا درست نیست. ما درخواست کردیم که بازی با نساجی لغو شود ولی به ما گفتند هر چقدر هم غایب داشته باشید باید بازی برگزار شود، اگر غایب زیاد دارید با تیم جوانان و امید بازی کنید. الان هم این عادلانه نیست تیم‌هایی که منتسب به وزارتخانه هستند هر زمان بخواهند بازی ‌کنند و هر زمان نخواهند بازی نکنند. من باز هم می‌گویم مشکلی بابت تعطیلی بازی‌ها ندارم ولی بهتر است عدالت برگزار شود.
  به‌نظر می‌رسد موقعیت خوبی برای شکست دادن استقلال دارید.
استقلال همیشه استقلال است، آنها تیم خوبی دارند و برخی نفرات که غایب بودند هم به این بازی می‌رسند. تعدادی از نفرات استقلال هم غایب هستند که ما توجهی به این موضوع نداریم. هر بازی شرایط خاص خودش را دارد و بازی با استقلال هم اصلا برای ما آسان نیست. ما کار سختی داریم ولی به توانایی بازیکنان خودمان ایمان داریم.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید