• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
شنبه 21 تیر 1399
کد مطلب : 104513
+
-

تورنمنت سه‌جانبه استقلال، تراکتور و کرونا

در مهم‌ترین بازی هفته24 ،‌ امشب تراکتور میهمان باقیمانده استقلال است و سپاهان از پارس‌جنوبی میزبانی می‌کند

تورنمنت سه‌جانبه استقلال، تراکتور و کرونا

هفته بیست‌وچهارم رقابت‌های لیگ‌برتر ایران امشب با انجام   5 بازی در 4 شهر مختلف پیگیری می‌شود. از بین تیم‌های فولاد و استقلال که هفته گذشته بازی نکردند، فولاد این هفته هم به‌دلیل ابتلای بازیکنانش به بیماری کرونا بازی نمی‌کند اما استقلال با بهبودی 3بازیکن خود باید به رقابت‌ها برگردد و بازی بزرگ این هفته را مقابل تراکتور برگزار کند.

   استقلال - تراکتور؛ ساعت 21
فرشید باقری، محمد دانشگر، وریا غفوری، هروویه میلیچ، مسعود ریگی، مهدی قائدی، آرش رضاوند و حسین پورحمیدی؛ اینها‌8بازیکنی بودند که ابتلای آنها به بیماری کرونا موجب لغو بازی قبلی استقلال شد. حالا شنیده می‌شود از این جمع 3بازیکن بهبود پیدا کرده‌اند و تست جدید آنها منفی بوده است. آرش رضاوند، مهدی قائدی و دانشگر سلامتی خود را به‌دست آورده‌اند و می‌توانند به میدان بروند. به این ترتیب آنها امشب از ساعت21بازی شماره23خود را مقابل تراکتور برگزار می‌کنند. استقلال از 3بازی اخیرش فقط یک امتیاز گرفته و 2گل زده این تیم در 3بازی نشان می‌دهد از خط حمله کوبنده دوران استراماچونی دیگر اثری باقی نمانده است. تراکتور هم در حالی به تهران می‌آید که از 3بازی اخیر خارج از خانه‌اش فقط یک امتیاز گرفته و 2بار شکست خورده است. جدال این تیم با استقلال یکی از دوئل‌های6 امتیازی در راه کسب سهمیه است و برگزاری این بازی با یک لشکر غایب از بدشانسی‌های بزرگ آبی‌پوشان محسوب می‌شود.

  سپاهان - پارس‌جنوبی؛ ساعت 20:45
سپاهان بعد از تعطیلات کارش را خوب شروع کرد اما در دومین بازی به سد محکم سایپا خورد و   2امتیاز دیگر از دست داد. تیم قلعه‌نویی طی 180دقیقه بازی رفت‌وبرگشت مقابل سایپا موفق به گلزنی نشد و امشب باید مقابل یکی دیگر از تیم‌های دفاعی و چغر پایین ‌جدول بایستد. پارس‌جنوبی در بازی رفت سپاهان را در جم یک-یک متوقف کرد و نخستین گل خورده سپاهان در این فصل نیز در همان بازی اتفاق افتاد. خبر خوب برای سپاهان بازگشت کی‌روش استنلی به فرم مطلوب است که احتمالا او را از ابتدا در ترکیب اصلی زردپوشان قرار خواهد داد.

  نفت آبادان - نساجی قائمشهر؛ ساعت 21
2 تیم پرطرفدار با ورزشگاه‌هایی پرشور و دوست‌داشتنی، این بار در ورزشگاه خالی و دور از تمام آن شور و حال‌ها به مصاف هم می‌روند. بازی رفت 2 تیم در قائمشهر بدون گل مساوی شد و امشب 2تیم در تلاش‌اند تا نخستین گل‌ها را وارد دروازه یکدیگر کنند. هر2تیم در هفته‌های اخیر سرمربی خود را تغییر داده‌اند اما شرایط نساجی بعد از تغییراتی که روی نیمکت داشته خیلی بهتر از صنعت‌نفت بوده است.

  شهرخودرو - سایپا؛ ساعت 20:30
ابراهیم صادقی بعد از متوقف‌کردن استقلال و سپاهان، امشب به‌دنبال متوقف کردن سومین تیم مدعی و صدر جدولی لیگ است. سایپا تیم جوانی است که در خط دفاعی منسجم و پرقدرت اما در خط حمله کاملا کم‌جان و ترسو بازی می‌کند. آمارهای فنی نشان می‌دهد سایپا در آیتم بازی هوایی موفق‌ترین تیم لیگ نوزدهم است و برای ضربه زدن به این تیم بیشتر باید به بازی زمینی چشم داشت؛ چیزی که شهرخودرو به خوبی آن را بلد است. شهرخودرو در هفته گذشته برای دومین بار در این فصل سرمربی‌اش را از دست داد و باید دید با هدایت سرمربی خارجی و جدیدش چگونه نتیجه خواهد گرفت.

  پیکان - گل‌گهر؛ ساعت 21
پیکان بعد از 12هفته بالاخره رنگ برد را دید و به بقا در لیگ امیدوار شد. این تیم از هفته 11تا 22فقط 3امتیاز گرفته و طبعا با چنین نتایجی تا قعر جدول سقوط کرده بود. اما هفته گذشته بالاخره طلسم پیکانی‌ها مقابل ذوب‌آهن شکست و تهاجمی‌ترین تیم قعرجدول لیگ با 4گل پیروز شد. پیکان و گل‌گهر حالا فقط یک امتیاز باهم فاصله دارند و بردن این بازی برای آنها حکم مرگ و زندگی را دارد. این یکی از چند فینال 6 امتیازی قعر جدول است؛ فینالی که سابقه بازی‌های قبلی پیکان می‌گوید پرگل خواهد شد و سابقه گل‌گهر از کم‌گل بودن آن حکایت می‌کند.

این خبر را به اشتراک بگذارید