• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
شنبه 21 تیر 1399
کد مطلب : 104512
+
-

نکته بازی

مذاکره وسط قرارداد بد است؟ واقعا؟
فدراسیون فوتبال در پی توافق قبلی با کریم باقری، دنبال این مربی رفته تا کارش را در تیم ملی شروع کند. این وسط برای کریم شرط گذاشته‌اند که اگر تیم ملی را می‌خواهد باید قید پرسپولیس را بزند و تک‌شغله شود. هواداران پرسپولیس هم از این موضوع شاکی شده‌اند. همزمان شایعاتی هم در مورد دلخوری باقری از گل‌محمدی درست شده که دلیلش کمرنگ‌شدن نقش کریم در پرسپولیس است. راست و دروغش را هم ما نمی‌دانیم. مجموعه این مسائل اما یحیی را عصبانی کرده؛ تا جایی که سرمربی پرسپولیس گفته: «فدراسیون حق نداشت با مربی دارای قرارداد مذاکره کند.» بله خب؛ مذاکره وسط قرارداد فقط برای خود آقایحیی مجاز است و از 10روز قبل از توافق هم می‌تواند سفارش خرید اوساگونا را بدهد. تازه آپشن تغییر تیم به بهانه «قلب‌درد» هم فقط برای خود گل‌محمدی کار می‌کند!

به ریال هم باشد، خوب است
بعضی چیزها تعارف‌بردار نیست، شوخی هم ندارد؛ مثل همین گذشت‌کردن علیرضا منصوریان از مطالباتش. ظاهرا سرمربی پیشین استقلال 200میلیون تومان از این تیم طلبکار بوده که با حضور در باشگاه این مبلغ را بخشیده است. البته ابتدا عنوان شد طلب منصوریان 2میلیارد بوده؛ ادعایی که ان‌شاءالله سهوی و دور از نیت اغراق و بزرگنمایی بوده است. حیف است حالا که کار خوبی انجام شده، دوستان و دشمنان آن را لوث کنند. به هر حال هر چقدر هم که پول داشته باشی، باز بخشش شایسته تحسین است. متأسفانه خیلی از پیشکسوتان فوتبال ایران یک روحیه طلبکارانه در قبال باشگاه‌ها دارند و اگرچه همه زندگی‌شان را از پیراهن قرمز یا آبی داشته باشند، باز تیم را مدیون خودشان می‌دانند. بنابراین خیلی ساده و بدون توجه به ریال و تومان، باید به منصوریان گفت دم شما گرم!

«اگر» قبول نیست
هرچقدر اوضاع استقلال خراب‌تر می‌شود، بدتر نتیجه می‌گیرد و سررسید پرداخت بدهی‌ها رد می‌شود، حجم مصاحبه‌های هیأت‌مدیره هم افزایش می‌یابد که واقعا جای تحسین دارد. بعد از شاهکاری که جناب نظری با جام اسنپی و اینها خلق کرد، حالا آقای عبدیان هم گفته: «بازیکنان تیم صدرنشین کرونا بگیرند، باز قهرمانی برای آنها ارزش دارد؟ اگر استقلال هم صدر جدول بود، ما می‌گفتیم لیگ باید تعطیل شود.» انصافا ما الان باید این ادعا را باور کنیم؟ یعنی اگر استقلال در یک‌قدمی قهرمانی بود، آقای عضو هیأت‌مدیره خواهان لغو لیگ می‌شد؟ اصلا از ترس هواداران، جراتش را داشت چنین حرفی بزند؟ به همین تراکتوری‌ها نگاه کنید؛ قبل از شروع مسابقات به‌شدت مخالف برگزاری لیگ بودند، اما الان که چهارم هستند و سهیمه آسیایی را در خطر می‌بینند، آتش‌شان برای ادامه کار از پرسپولیس هم تندتر است.


 

این خبر را به اشتراک بگذارید