• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
شنبه 31 خرداد 1399
کد مطلب : 102912
+
-

مربی‌، قربانی حمایت از شاگردانش شد

در مقابل شایعاتی که علیه سپهرزاد، مربی پرتابگر دیسک مطرح شده، گفته می‌شود او بیشترین حمایت را از شاگردانش داشت و حتی به‌خاطر همین حمایت، رابطه‌اش با رئیس فدراسیون وقت به هم خورد

هادی سپهرزاد، قربانی مخالفت با مجید کیهانی شده است؟ سپهرزاد از قهرمانان سابق دوومیدانی، چند سالی است که مربیگری می‌کند. بعد از المپیک ریودوژانیرو و شکست احسان حدادی در این بازی‌ها، با تمرینات سپهرزاد بود که حدادی دوباره به پرتاب دیسک بازگشت. همین یک اتفاق کافی بود تا سپهرزاد به‌عنوان مربی برتر پرتاب دیسک ایران مطرح شود. بهنام شیری و حسین رسولی نفرات دوم و سوم پرتاب ایران با مربیگری او نقره و طلای آسیا را گرفتند؛ شیری نایب قهرمان آسیا و رسولی قهرمان جوانان آسیا شد. اما به یکباره سپهرزاد با فدراسیون به مشکل خورد؛ مشکلی که هنوز ادامه دارد.
بعد از اتفاقات اخیر و ماندن حسین رسولی در بلاروس به بهانه ازدواج، افراد نزدیک به کیهانی، رئیس سابق فدراسیون که با ایرج عرب، سرپرست سابق فدراسیون هم همکاری داشتند، مدعی شدند رسولی به‌خاطر شرایطی که سپهرزاد برایش فراهم کرده بود، ترجیح داده است به ایران بازنگردد. ادعای آنها این بود که سپهرزاد از رسولی و شیری تعهد کتبی گرفته بود که اگر مدالی گرفتند و پاداشی به آنها داده شد، 50درصد پاداش به او برسد. این موضوع در روزنامه همشهری چاپ شنبه 24خرداد مطرح شد. در همان گزارش سپهرزاد گرفتن این تعهد را تکذیب کرده بود اما بعضی از ذی‌نفعان در جامعه دوومیدانی با همین گزارش، دوباره علیه او موضع‌گیری کردند. آنها که مدعی بودند کیهانی به‌خاطر تعهدی که سپهرزاد از شاگردانش گرفته، او را کنار گذاشته بود، با استناد به همین گزارش در تلاش هستند تا حقانیت کیهانی را که از نامزدهای دوباره ریاست فدراسیون است، ثابت کنند اما پیگیری‌های همشهری چیز دیگری می‌گوید. سپهرزاد دیگر حاضر نیست درباره این موضوع صحبت کند: «درباره چیزی که وجود نداشته، حرف نمی‌زنم.» اما تعداد کسانی که حرف‌های سپهرزاد را تأیید و از او حمایت می‌کنند، کم نیستند. آنها می‌‌گویند در این چند سال او بیشترین کمک را به شاگردانش کرده است؛ از خرید کفش و مکمل برای آنها گرفته تا مربیگری مجانی. گفته می‌شود حتی در مدتی که سپهرزاد با فدراسیون قرارداد نداشت، بدون اینکه پولی از رسولی بگیرد، او را تمرین می‌داد. اما بعد از اینکه سپهرزاد به کیهانی معترض شد که چرا شاگردانش مجبورند بدترین شرایط اردویی را تحمل کنند، شایعه شد که او از شاگردانش برای گرفتن پاداش، تعهد کتبی گرفته است. آن روزها حسین رسولی و بهنام شیری در فایل‌های صوتی، دادن این تعهد و دادن هر مبلغی به سپهرزاد را تکذیب کرده بودند.

این خبر را به اشتراک بگذارید