• سه شنبه 1 خرداد 1403
  • الثُّلاثَاء 13 ذی القعده 1445
  • 2024 May 21
سه شنبه 27 خرداد 1399
کد مطلب : 102792
+
-

با مردم

   در انتظار اقدام قضایی
گروهی از مال‌باختگان که به‌عنوان خریدار، واحدهای یک مجتمع مسکونی در منطقه ازگل را پیش‌خرید کرده‌اند، بعد از گذشت یک‌سال از زمان فرار سازندگان مجتمع همچنان منتظر نتیجه دریافت پاسخ‌شان هستند. در سال 92 تا 97 دونفر با عنوان سازنده مبالغ هنگفتی از ما دریافت نمودند. در سال 98 متوجه شدیم سازندگان گریخته‌اند و ضمن اقدام قضایی فهمیدیم هر واحد آپارتمانی به چند نفر پیش‌فروش شده است.
هوشمند راد از تهران

  سامانه 118 به کاربران هزینه اضافی تحمیل می‌کند
سامانه 118 برای پاسخگویی به تلفن دقایق طولانی تماس‌گیرنده را پشت خط نگه می‌دارد و هزینه این معطلی پشت خط از حساب تماس‌گیرنده کسر می‌شود و چه‌بسا زمان پاسخگویی به 20دقیقه هم برسد و شارژ تمام شود و نیاز باشد چندبار دیگر تماس بگیرید تا پاسخگویی صورت گیرد.
احمدی از تهران

   بانک‌ها مواد ضدعفونی‌کننده ندارند
انتظار داریم در داخل بانک‌ها مواد ضد‌عفونی‌کننده دست حتما وجود داشته باشد. با این همه تبلیغات و اقدامات حفاظتی برای پرسنل بانک که خیلی هم عالی است، این توقع زیادی نیست.
دشتی از مشهد

   کرونا بهانه‌های بیکاری را تشدید کرده است
کرونا بهانه‌ای برای کارفرمایان شده که به‌سادگی برخی پرسنل خود را اخراج کنند؛ درحالی‌که بعد از اخراج، نیروی جدید را با حقوق و مزایای کمتر جایگزین فرد اخراج‌شده می‌کنند. هیچ مسئولی نمی‌خواهد به داد خیل افرادی برسد که همه‌روزه شغل خود را از دست می‌دهند.
کریمایی از تهران 

  آموزش و پرورش از فرصت بازسازی مدارس بهره نبرد
درحالی‌که بسیاری از مدارس یزد فرسوده است و در تعطیلات کرونایی می‌شد برای بهسازی و بازسازی‌شان اقدام کرد، چنین اتفاقی نیفتاد و چند‌ماه دیگر اگر قرار به تحصیل دانش‌آموزان به‌صورت حضوری باشد آنها مجبورند به مدارس فرسوده و خطرساز بروند. مسئولان مدام اعلام می‌کنند برای بازسازی نیازمند خیرین هستیم؛ سؤال این است پس وظیفه مسئولان چه می‌شود؟
جلیلی از یزد

   هیچ خبری از راه‌اندازی متروی کرج نیست
درحالی‌که کلنگ احداث متروی کلانشهر کرج به فاصله کمی بعد از راه‌اندازی متروی تهران به زمین خورد، هنوز خبری از راه‌اندازی حتی یک خط مترو در این کلانشهر نیست و معلوم نیست چه بلایی بر سر پروژه متروی کرج آمده است.
کبیری از کرج 

  روستاهای شهرستان هلیلان ایلام آب ندارند
چندین روستا از شهرستان هلیلان استان ایلام مدت‌هاست آب ندارند و در برخی روستاها مانند گاودول، میدرعلیا، پیازآباد، بان‌لکان و گلدره مشکل تامین آب بسیار جدی است. در پاسخ پیگیری‌های مردم هم مسئولان نبود بودجه را بهانه می‌کنند و فقط وعده حل مشکل می‌دهند.
تیموری از هلیلان ایلام

   رطوبت کاروانسرای شاه‌عباسی کرج نگران‌کننده است
چند روز قبل سری به یکی از غرفه‌های فعال کاروانسرای شاه‌عباسی کرج زدم که در شرایط کرونایی با رعایت اصول فاصله‌گذاری دایر است. متأسفانه متوجه شدم که رطوبت ناشی از بارندگی‌های فصل گذشته باعث ریزش بخش‌هایی از دیوارها و سقف‌ها در برخی قسمت‌ها شده و توجهی به ترمیم آنها نشده است. از مسئولان تقاضای رسیدگی دارم.
جنانی از کرج

پاسخ مسوولان
شرکت مترو موارد مربوط به کرونا را رعایت و اجرایی کرده است
روابط عمومی شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه به‌دنبال چاپ پیام مردمی با مضمون ازدحام مسافر در ساعات صبحگاهی در ستون با مردم روز 11خرداد پاسخ داده است: «ضمن تشکر از مسافر گرامی به اطلاع می‌رساند شرکت بهره‌برداری مترو به‌منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، در اقدام آنی و هوشمندانه در اسفندماه98 با تشکیل ستاد مقابله با ویروس کرونا در شرکت، برای حفظ سلامتی مسافران و پرسنل شرکت اقدام نمود و اقدامات مناسب و قابل توجهی در ایستگاه‌ها و قطارها انجام داده؛ که ازجمله می‌توان به کاهش سرفاصله حرکت قطارها در خط2 از 3.5 به 3دقیقه و در خط یک و 4 به 3.5دقیقه اشاره کرد که رضایت مسافران محترم را در بر داشته است. ضمن اینکه تمامی ایستگاه‌ها و قطارها توسط پرسنل شرکت در طول روز و به شکل مرتب نظافت و ضدعفونی می‌شود. این شرکت افتخار می‌کند که در این شرایط حساس، با تمامی امکانات موجود و توان اجرایی خود برای افزایش سرویس‌دهی هرچه بیشتر و بهتر می‌کوشد تا رضایت مسافران گرامی مترو را فراهم نماید.»


 

این خبر را به اشتراک بگذارید