• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
سه شنبه 20 خرداد 1399
کد مطلب : 102263
+
-

نکته بازی

چرا خارجی‌ها کرونا نگرفته‌اند؟
استنلی کی‌روش بعد از حضور در ایران تست کرونا داد که خوشبختانه نتیجه آزمایش او هم منفی بود؛ درست مثل دیاباته، میلیچ، رادوشوویچ و بقیه خارجی‌هایی که فعلا از کشور خودشان به ایران برگشته‌اند. کلا هیچ‌کدام از خارجی‌های لیگ برتر کرونا نگرفته‌اند؛ فقط حرف و حدیث‌هایی در مورد گادوین منشا وجود داشت که او هم موضوع را تکذیب کرد. تازه منشا این مدت در ایران بوده و به کشورش نرفته است. منفی بودن تست خارجی‌ها در حالی است که در تیم‌های ایرانی بازیکنان به‌ صورت فله‌ای و در گروه‌های 3 تا 15نفره کرونا می‌گیرند! اینطوری باشد اقلا بین خارجی‌ها هم تست یک نفر باید مثبت دربیاید، اما می‌بینیم که نشده؛ درست مثل لیگ برتر انگلستان که تست 100درصد بازیکنان منفی بود. حالا یا خارج از ایران کرونا نداریم یا ریگی به کفش برخی دوستان است! 

پاداش کدام شاهکار را می‌خواهی؟
علیرضا بیرانوند باز هم دلخور است: «ناراحتم و دلیلش را هم آقای رسول‌پناه می‌داند.» بیرو شبیه این جملات را چند ‌ماه پیش هم به زبان آورده بود. کلا ما تا جایی که یادمان می‌آید بیرانوند معمولا ناراحت بوده. این بار هم ظاهرا مسئله مالی است. گویا اگر او الان پرسپولیس را ترک کند و راهی تیم بلژیکی شود، باشگاه حاضر نیست آپشن‌های موجود در قراردادش را مثلا در مورد قهرمانی لیگ به وی بپردازد. حالا کاری به شکل حقوقی ماجرا نداریم و نمی‌دانیم آیا انتظار بیرانوند در این مورد وجاهت قانونی دارد یا نه؛ اما خداوکیلی بیرو برای کدام شاهکار امسالش پاداش می‌خواهد؟ شما غیر از مهار پنالتی علی کریمی در داربی، چه گلی به سر پرسپولیس زدی که الان پول اضافه هم می‌خواهی؟ نکند بابت خمیازه‌های روی نیمکت یا قهر از وسط تمرین دستخوش می‌خواهی برادر؟

کاش پولش را به‌موقع می‌دادید
لئوناردو پادوانی بابت نقص عضو شدن در استقلال درخواست غرامت 9میلیون دلاری کرده که فیفا آن را نپذیرفته و پادو پرونده را به دادگاه عالی ورزش برده است. ظاهرا به همین دلیل هم هست که او از پذیرفتن طلب 100هزار دلاری‌اش طفره می‌رود و به باشگاه شماره حساب نمی‌دهد. طبیعتا شنیدن این خبر برای ما ناخوشایند بود؛ ما که همیشه از نجابت پادوانی تمجید کرده بودیم. بعید است دادگاه عالی ورزش هم درخواست پادو را تأیید کند، اما در هر صورت نفس اینکه او دنبال دریافت چنین مبلغی از استقلال بوده، برای مخاطب آزاردهنده است. الان هم دفاعی از مدافع برزیلی نداریم، اما به مسئولان استقلال عرض می‌کنیم کاش بدحسابی‌های همیشگی‌شان را کنار می‌گذاشتند و لااقل پول این بازیکن مصدوم را به‌موقع می‌دادند. اینطوری شاید پادو هم چنین اقدامی نمی‌کرد و تصویرش در ذهن هواداران خراب نمی‌شد.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید