• سه شنبه 11 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 21 شوال 1445
  • 2024 Apr 30
سه شنبه 20 خرداد 1399
کد مطلب : 102267
+
-

تارتار: بچه‌ها 5 ‌ماه است، یک ریال هم نگرفته‌اند

نصف انرژی من صرف دلداری دادن به بازیکنان می‌شود

امیرحسین اعظمی

بحران مالی در باشگاه نفت مسجدسلیمان به اوج رسیده که این موضوع با انتقاد شدید بازیکنان این تیم از مسئولان باشگاه همراه بوده است؛ این در حالی است که آنها با مربیگری مهدی تارتار در این فصل نتایج خوبی گرفته‌اند، ولی مشکلات مالی این مربی را نگران کرده است. تارتار در گفت‌وگو با همشهری ورزشی به سؤالات پاسخ می‌دهد.

  این روزها سکوت کرده‌اید. ظاهرا مشکلات مالی برای شما چالش ایجاد کرده است؟
من دوست ندارم حرفی بزنم که حاشیه درست شود؛ برای همین سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم. این مسائل طبیعتا کار مرا هم سخت‌تر می‌کند. وقتی تیمی در رفاه کامل باشد، تمرکز کادر فنی هم روی مسائل فنی است، ولی من باید نصف انرژی‌ام را صرف دلداری دادن به بازیکنان کنم تا مشکلات مالی تمرکز آنها را به هم نزند. این مشکلات قطعا کار را خراب‌تر می‌کند.
  فکر می‌کنید مشکلات مالی حل شود؟
هم‌اکنون تیم ما وضعیت خیلی بدی دارد و بچه‌ها 5ماه است که یک ریال هم پول نگرفته‌اند. این شرایط واقعا بد است و باید دید چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.
  ماجرای بیرون کردن بازیکنان شما از هتل به‌دلیل بدهی به این هتل، صحت دارد؟
ماجرای هتل آنطور نبود که برخی سایت‌ها منتشر کردند. شخصی که برای اسکان در آن هتل با ما قرارداد بسته است، هر روز بازیکنان را اذیت می‌کرد. ما بدهی‌های گذشته را پرداخت کردیم و بحث این فرد گرفتن پول آینده بود. این فرد یک روز به بازیکنان می‌گفت غذا نیست، روز دیگر می‌گفت زمین و استخر نیست، ما هم در نهایت تصمیم گرفتیم از این هتل بیرون بیاییم.
  در مورد لیگ برتر و برگزاری بازی‌ها صحبت کنید. شما موافق ادامه دادن مسابقات هستید؟
اخیرا مجوز بازی‌های دوستانه هم صادر شده و این نشان می‌دهد که قرار است بازی‌ها برگزار شود. ما هم دوست داریم مسابقات برگزار شود، ولی با این وضعیتی که نفت مسجدسلیمان دارد، به شخصه خودم مخالف هستم. ما که نمی‌توانیم خیلی از پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنیم و اگر خیلی از تیم‌ها هم بگویند می‌توانند رعایت کنند، دروغ می‌گویند. از آنهایی که دستور به ادامه دادن بازی‌های گرفتند، انتظار داریم که تیم‌ها را حمایت کنند؛ خصوصا آنهایی که مشکل دارند. برگزاری بازی‌ها خوب است، ولی حفظ جان بازیکنان و دیگر افرادی که درگیر برگزاری مسابقات هستند هم مهم است.
 ظاهرا شما گفته بودید اگر لیگ برتر تعطیل شود، موافق قهرمان اعلام کردن پرسپولیس هستید؟
این تصمیمی است که باید مسئولان سازمان لیگ بگیرند، ولی پرسپولیس هم‌اکنون با اختلاف قابل توجهی در صدر جدول قرار دارد و بازی‌های سخت خودش را هم انجام داده است. پرسپولیس در 3 فصل گذشته هم قهرمان شد و اگر لیگ تعطیل شود، منطقی است که پرسپولیس را به‌عنوان قهرمان معرفی کنند.

این خبر را به اشتراک بگذارید