• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
سه شنبه 20 خرداد 1399
کد مطلب : 102266
+
-

نمی‌توانم توی چشم انصاری نگاه کنم

نعمتی: خودمان را قهرمان بدانیم به مشکل می‌خوریم

نمی‌توانم توی چشم انصاری نگاه کنم

حمیدرضا علیپور

 محمد انصاری برای دومین بار طی 2سال اخیر رباط صلیبی پاره کرد تا ادامه فصل را از دست بدهد. در تمرین چهارشنبه گذشته سرخپوشان و در اواخر بازی درون‌تیمی، انصاری قصد ارسال توپ از سمت چپ را داشت که با سیامک نعمتی دیگر بازیکن پرسپولیس زانو به زانو شد. مصدومیت زانوی انصاری درست از همان ناحیه‌ای بود که او پیش از این هم رباط پاره کرده بود. زانوی او پس از این اتفاق به سرعت متورم شد و در نهایت مشخص شد که این بازیکن باید دوباره پای خود را به تیغ جراحی بسپارد. سیامک نعمتی که به‌شدت از این اتفاق ناراحت است دیروز به سؤالات همشهری در این زمینه پاسخ داد.

   اتفاق تلخی در تمرین رخ داد و رباط پای انصاری پاره شد. از این اتفاق بگو.
واقعا هنوز از این موضوع ناراحتم و نمی‌دانم چه کار باید بکنم. در بازی تمرینی قصد داشتم که مانع ارسال انصاری بشوم اما ناگهان با هم زانو به زانو شدیم و این اتفاق رخ داد.
   گویا انصاری بعد از جراحی تا 6ماه دیگر نمی‌تواند پا به توپ شود.
امیدوارم او هر چه زودتر بهبودی خود را به‌دست بیاورد و دوباره به تمرینات برگردد. واقعا نمی‌خواستم این اتفاق رخ دهد. نمی‌توانم در چشمان انصاری نگاه کنم. فقط دعا می‌کنم زودتر بتواند به فوتبال برگردد.
   برنامه لیگ برتر هم اعلام شد و پرسپولیس حالا باید خود را برای نخستین دیدارش مقابل پیکان آماده کند.
ما کاملا آماده هستیم و می‌خواهیم تلاش کنیم تا برای نخستین بار در تاریخ برگزاری لیگ ایران 4قهرمانی پیاپی را به‌دست بیاوریم.
   البته خیلی‌ها از حالا پرسپولیس را قهرمان می‌دانند و به‌نظر می‌رسد کار سختی در پیش نداشته باشید.
ما فقط می‌خواهیم به زمین برویم و برای قهرمانی بجنگیم، اما اصلا خودمان را از حالا قهرمان نمی‌دانیم. درست است که با تیم‌های مدعی بازی نداریم اما بازی با تیم‌های پایین جدول خیلی سخت‌تر است و اگر بخواهیم از حالا خودمان را قهرمان بدانیم قطعا به مشکل می‌خوریم. هیچ‌کدام از ما همه‌‌چیز را تمام‌شده نمی‌بینیم.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید