• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
دو شنبه 19 خرداد 1399
کد مطلب : 102171
+
-

بیرانوند از بلژیک راهی یک لیگ معتبر می‌شود

ایگور پانادیچ: گفتند رادو جاسوس برانکو است اما ماند و سخت‌تر تمرین کرد

حمیدرضا علیپور 

علیرضا بیرانوند بعد از چند سال درخشان از پرسپولیس جدا  و راهی بلژیک خواهد شد تا سرنوشت خود را در آنتورپ دنبال کند. این در حالی است که رادو با صلاحدید کادر فنی به‌عنوان دروازه‌بان اول به‌کار گرفته خواهد شد. به همین دلیل با ایگور پانادیچ مربی دروازه‌بانان سابق پرسپولیس که این روزها در کنار برانکو در تیم ملی عمان حضور دارد درخصوص مسائل مختلف به گفت‌وگو پرداختیم.

  شیوع کرونا باعث شد تا دل همه برای فوتبال تنگ شود.
واقعا همینطور است ما هم منتظر هستیم زمان تمرینات تیم ملی عمان به ما اعلام شود تا بتوانیم تمرینات را از سر بگیریم.کرونا به ما نشان داد که جای فوتبال چقدر در زندگی همه مردم خالی است.
  بازی‌های پرسپولیس را دنبال می‌کنید؟
فعلا که همه رقابت‌ها تعطیل است و گویا قرار است رقابت‌های لیگ ایران به‌زودی آغاز شود. امیدوارم که پرسپولیس بتواند دوباره قهرمان لیگ ایران شود.
  دلتان برای حضور در ایران تنگ نشده است؟
من و برانکو دوست داشتیم که در پرسپولیس به‌کار خودمان ادامه دهیم. ما با پرسپولیس خاطرات بسیار خوبی داریم و توانستیم به افتخارات زیادی برسیم اما به هر حال اتفاقاتی افتاد که باعث شد  برانکو تصمیم بگیرد از این تیم جدا شویم.
  خودتان هم هنوز طلبتان را دریافت نکرده‌اید؟
درخصوص مطالبات خودم همه‌‌چیز را به برانکو و وکیل او سپرده‌ایم و در این مورد تصمیم‌گیری خواهد شد.
  با بیرانوند و رادو در تماس هستید.
بله با هر دو نفر در تماس هستم. می‌دانم که بیرانوند به‌زودی به بلژیک خواهد رفت و رادو هم به‌عنوان دروازه‌بان اول پرسپولیس درون دروازه قرار خواهد گرفت.
  نظرتان در مورد حضور بیرانوند در لیگ بلژیک چیست؟
در مورد بیرانوند باید بگویم که او بهترین دروازه‌بان آسیاست و به‌نظرم می‌تواند درون دروازه یکی از 10تیم بزرگ جهان قرار بگیرد. مطمئنم که بیرانوند از لیگ بلژیک به‌زودی راهی یک لیگ معتبر خواهد شد.
  با جذب رادو حالا پرسپولیس جانشین مناسبی برای بیرانوند دارد.
رادو دروازه‌بان بسیار خوبی است و در این مدت بدون کوچک‌ترین حاشیه‌ای تمرین کرد. با وجود اینکه حتی گفتند او جاسوس برانکوست اما او تلاش کرد و درنهایت به حق خود رسید. برای او بسیار خوشحالم.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید