• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
دو شنبه 19 خرداد 1399
کد مطلب : 102164
+
-

نکته بازی

مسافرت شمال خوش گذشت؟
لیگ برتر راستی‌راستی دارد شروع می‌شود، اما تراکتوری‌ها انگار باورشان نشده. اخیرا در ادامه سلسله مصاحبه‌های انتقادی همه ارکان تراکتور از بازگشایی لیگ برتر، میثم تیموری با کلیشه‌ای‌ترین جمله تاریخ، مخالفتش را با این موضوع ابراز کرده است: « با شروع بازی‌ها حتی اگر جان یک نفر هم به خطر بیفتد، نباید این تصمیم گرفته شود.» دست شما درد نکند میثم خان؛ فقط اینکه تصاویر موجود در اینترنت نشان می‌دهد ظاهرا شما جزو کسانی بودید که در تعطیلات سال نو، با دوستان راهی مسافرت تفریحی به مقصد مازندران شدید. این اتفاق در روزهایی رخ می‌داد که مسئولان و همینطور اهالی قطب‌های گردشگری برای پرهیز از سفر غیرضروری به مردم «التماس» می‌کردند. سفر شمال‌تان را رفته‌اید، بعد الان که باید بازی کنید نگران جان آدم‌ها هستید؟

لطفا این تپه را دست‌نخورده بگذارید
بعد از حضور احمد سعادتمند در استقلال، سطح فعال‌نمایی در این باشگاه بدجوری بالا رفته؛ هی انتصاب پشت انتصاب و هی گزارش و مصاحبه، پشت سر هم. ما که بخیل نیستیم؛ هر کاری دوست دارید بکنید. با این حال وعده اخیر آقای مدیرعامل در مورد فعالیت استقلال در رشته‌های غیرفوتبالی، قشنگ پشت‌مان را لرزاند. آقا نکنید از این کارها. شما کلا چند‌ماه مهمان استقلال هستید، انصاف نیست که یک فوج طلبکار جدید برای باشگاه بتراشید. در پرسپولیس و استقلال تا به حال هزار بار این تجربه تکرار شده و هر هزار بار هم شکست خورده است. همین الان بازیکنان تیم شطرنج پرسپولیس در حالی از این باشگاه شکایت کرده‌اند که 99درصد هواداران اصلا نمی‌دانستند چنین تیمی وجود دارد. هنوز یادمان نرفته چند سال پیش کشتی‌گیرها استکان و قندان باشگاه را هم جای طلب‌شان بردند. 

چراغ اول روشن شد
خدا را شکر مجلس جدید هم نشان داد در داستان فوتبال، پیرو مجالس قبلی است و کماکان هر نماینده، طبق منافع تیم حوزه‌اش موضع‌گیری خواهد کرد. چراغ اول را جناب حمزه امینی، نماینده هشترود از استان آذربایجان شرقی روشن کرد. نامبرده که البته در مجلس قبلی هم حضور داشت، به آغاز مجدد مسابقات لیگ اعتراض کرده و در بخشی از مصاحبه‌اش فرموده است: «فوتبال پدیده‌ای برای نشاط جامعه است، ولی نباید به بهای جان انسان‌ها و داغ دیدن خانواده‌ها تمام شود.» حالا کاری نداریم به اینکه اگر تراکتور در صدر جدول بود باز این دست اظهارنظرها انجام می‌شد یا نه، اما انصافا این رسم باید در مجلس برچیده شود. به خدا مجلس حتی در زمینه فوتبال هم ماموریت‌های عمیق‌تری مثل حق پخش تلویزیونی یا داستان واگذاری‌ها را دارد. لیگ را بگذارید برای زنوزی، خودش هفته‌ای بیست تا مصاحبه می‌کند!
 

این خبر را به اشتراک بگذارید