• سه شنبه 11 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 21 شوال 1445
  • 2024 Apr 30
دو شنبه 19 خرداد 1399
کد مطلب : 102166
+
-

چرا تراکتور پنهانی تمرین می‌کند؟

درحالی‌که سازمان لیگ تصمیم به برگزاری مسابقات لیگ برتر گرفته است، تمام تیم‌های لیگ برتری تمرینات آماده‌سازی‌شان را آغاز کرده‌اند. در بین 16تیم، تراکتور تنها تیمی است که خبری از انجام تمرینات این تیم در رسانه‌ها نیست و حتی روز گذشته چند سایت معتبر در فوتبال ایران به این موضوع اشاره کردند که تراکتور هنوز تمریناتش را آغاز نکرده است. این خبرها در حالی در رسانه‌ها به چشم می‌خورد که سرخپوشان تبریزی مدتی است که تمریناتشان را زیرنظر ساکت الهامی آغاز کرده‌اند، ولی نمی‌خواهند این موضوع رسانه‌ای شود. رسانه‌ای نشدن انجام تمرینات تراکتور، احتمالا تاکتیک جدید زنوزی، مالک متمول این باشگاه است که مدتی پیش هم بحث کناره‌گیری تیمش را از رقابت‌های لیگ برتر مطرح کرده بود.روز گذشته با چند بازیکن تراکتور تماس گرفتیم و آنها در گفت‌وگوهای غیرقابل انتشار به این موضوع اشاره کردند که تمرینات آماده‌سازی‌شان را برگزار می‌کنند. جالب اینجاست که در سایت رسمی باشگاه تراکتور هم خبری از اخبار و تصاویر جدید در مورد برگزاری تمرینات این تیم مشاهده نمی‌شود. تراکتوری‌ها به‌صورت پنهانی تمرینات خود را با چند غایب انجام می‌دهند تا آماده شروع مسابقات شوند. آنها برای گرفتن سهمیه لیگ قهرمانان آسیا موقعیت خوبی دارند و باید دید ادامه بازی‌های لیگ برتر برای آنها چگونه پیش خواهد رفت.
  حمزاوی در ایران است؟
تراکتور تبریز در حالی این روزها تمریناتش را در تبریز دنبال می‌کند که می‌گویند مهاجم الجزایری این تیم به ایران برگشته است. در روزهای اخیر خبرهایی درخصوص عدم‌بازگشت حمزاوی به ایران مطرح بود، ولی یکی از مسئولان باشگاه تراکتور به خبرنگار همشهری خبر داد که این مهاجم الجزایری هم‌اکنون در تبریز است و در تمرینات تراکتور حضور دارد. جالب اینجاست که ایوب ذوالفقاری، سرپرست تراکتور 2 روز پیش در مصاحبه‌ای گفته بود که حمزاوی به ایران برنگشته و مشخص نیست چرا تراکتوری‌ها در این زمینه اطلاع‌رسانی روشنی نداشته‌اند. میمبلا، هافبک تراکتور هم در ایران است، ولی جفرسون یوری، مدافع برزیلی تراکتوری‌ها هنوز به ایران برنگشته است.
  دژاگه فعلا برنمی‌گردد
اشکان دژاگه، هافبک تأثیرگذار تراکتور با وجود اینکه تمرینات این تیم آغاز شده، هنوز به ایران برنگشته است. یک‌ماه پیش شایعاتی درخصوص عدم‌بازگشت این بازیکن به ایران (به‌دلیل شیوع ویروس کرونا) مطرح شد که البته توسط باشگاه تراکتور تکذیب شد. با این حال دژاگه هنوز به ایران برنگشته و تلاش مسئولان تراکتور هم برای راضی کردن این بازیکن نتیجه نداده است. دژاگه به مسئولان تراکتور گفته که هم‌اکنون شرایط لازم را برای ترک آلمان ندارد، ولی احتمال دارد در روزهای آینده به ایران برگردد.

این خبر را به اشتراک بگذارید