• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
دو شنبه 12 خرداد 1399
کد مطلب : 101781
+
-

قاتل مخوف زبان می‌گشاید

قاتل مخوف زبان می‌گشاید


قاتل سریالی انگلیس که به اتهام قتل 3زن دستگیر و به حبس ابد محکوم شده است، قرار است درباره دیگر جنایت‌هایی که مرتکب شده، نزد پلیس اعتراف کند. پلیس عقیده دارد که این مرد احتمالا در قتل دست‌کم 20زن دیگر دست دارد و درصورت افشای اسرار این قتل‌ها، او یکی از مخوف‌ترین جنایتکاران تاریخ انگلیس خواهد بود.
به‌گزارش همشهری به نقل از میرر، لوی بلفیلد در سال2004 از سوی پلیس دستگیر شد. اتهام او قتل 3زن در سال‌های 1995 تا 1997 بود. بررسی‌های پلیس نشان می‌داد  این مرد که در یک کلوب مشغول به‌کار بود، پس از شناسایی دختران جوان به بهانه تهیه مواد‌مخدر با آنها دوست می‌شد و پس از کشاندن قربانیانش به محلی خلوت، به آنها تجاوز کرده و این دختران را با ضربات چکش به قتل می‌رساند.
تحقیقات کارآگاهان برای دستگیری این قاتل سریالی سال‌ها طول کشید و آنها در نهایت توانستند با سرنخ‌هایی که از این مرد در صحنه 3جنایت به جا مانده بود، او را شناسایی و دستگیر کنند. حال آنکه در آن سال‌ها پلیس با حملات خشونت آمیز زیادی علیه زنان، خصوصا دختران جوان مواجه شده بود که بسیاری از آنها در این حملات جانشان را از دست داده بودند. با این حال بلفیلد هرگونه نقش خود را در این جنایت‌ها تکذیب می‌کرد و مدعی بود که بی‌گناه است. ادعای او اما درباره قتل 3نفر از قربانیان بی‌اساس بود، چرا که شواهد محکمه پسندی علیه وی وجود داشت که باعث شد این مرد در نهایت در سال2008 به‌اتهام قتل 3زن و همچنین حمله به یک زن دیگر در دادگاه مجرم شناخته و محکوم به حبس ابد شود. به این ترتیب بلفیلد به زندان منتقل شد. با این حال  پلیس اعتقاد داشت، قتل‌هایی که وی رقم زده، بسیار بیشتر از 3زن است و از همان زمان تلاش‌ها برای مجاب کردن قاتل سریالی به همکاری با پلیس برای کشف راز این قتل‌ها ادامه داشت.
به گفته کالین ساتون، کارآگاهی که موفق به دستگیری این قاتل سریالی شد، بلفیلد هر چند مرد باهوشی است اما در هنگام ارتکاب جنایت‌هایش باهوش نبود. چرا که از یک الگوی مشترک برای قتل‌هایش استفاده کرده و همه قربانیانش را پس از تجاوز با ضربات بی‌رحمانه چکش به قتل رسانده بود. این همان الگویی است که در جریان قتل دست‌کم 20دختر جوان دیگر که در سال1996 به قتل رسیده‌اند مشاهده می‌شود و به همین دلیل ما اعتقاد داریم که این قتل‌ها نیز توسط بلفیلد صورت گرفته است.
براساس این گزارش، تلاش‌های پلیس ظاهرا نتیجه داده و روز گذشته رسانه‌های لندن از موافقت قاتل سریالی برای مصاحبه با پلیس درخصوص قتل‌هایی که در سال1996 رخ داده و رازشان فاش نشده است، خبر داده‌اند. به این ترتیب درصورت اعتراف بلفیلد به این قتل‌ها، این مرد یکی از مخوف‌ترین جنایتکارانی خواهد بود که انگلستان تا‌کنون به‌خود دیده است.

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :