• چهار شنبه 19 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 29 شوال 1445
  • 2024 May 08
شنبه 10 خرداد 1399
کد مطلب : 101546
+
-

بیمه بیکاری اسفند آخر هفته آینده پرداخت می‌شود


مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: از مجموع افراد متقاضی دریافت بیمه بیکاری اسفند سال گذشته، فهرست ۲۴۰ هزار نفری به همراه شماره حساب افراد برای دریافت بیمه بیکاری به سازمان برنامه و بودجه ارائه شد که هفته آینده به‌حساب متقاضیان واریز می‌شود.
به گزارش فارس، مصطفی سالاری، مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: براساس توافق سازمان تامین اجتماعی و دولت مقرر شد ارقام مزبور مطابق میانگین تعداد بیمه بیکاری در 5 سال گذشته، توسط منابع تامین اجتماعی و مازاد بر آن از طریق منابع دولتی پرداخت شود.
او ادامه داد: با دستور رئیس‌جمهوری، ۵۰هزار میلیارد ریال برای تامین اعتبار بیمه بیکاری دوران کرونا در نظر گرفته شده است.
او با اشاره به درخواست سازمان برنامه و بودجه برای ارائه شماره شبای بانکی متقاضیان گفت: در روزهای گذشته از مجموع شماره حساب‌هایی که نزد ۶ بانک موجود است، قریب یکصد هزار شماره شبا دریافت و به سازمان برنامه و بودجه ارائه شد و بقیه شماره‌ها نیز در روزهای آینده از 4 بانک دیگر دریافت و به این سازمان داده خواهد شد و تا آخر هفته آینده، کل بیمه بیکاری اسفند به‌حساب متقاضیان واریز می‌شود.
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی خاطر نشان کرد: این پرداخت مربوط به‌ماه اسفند سال گذشته است و فهرست متقاضیان دریافت بیمه بیکاری فروردین سال‌جاری نیز براساس شرایط تفاهم اعلام شده با دولت ظرف چند روز آینده به سازمان برنامه و بودجه ارائه خواهد شد.

این خبر را به اشتراک بگذارید