• پنج شنبه 24 شهریور 1401
  • الْخَمِيس 18 صفر 1444
  • 2022 Sep 15

استقبال از املاک شهرداری تهران در بورس

کمتراز یک ساعت بعد از اینکه نخستین مرحله از املاک شهرداری تهران در بورس عرضه شد، هر دو ملک عرضه شده به فروش رسید.
سخنگوی دولت از رکوردشکنی زائران ایرانی در سفر اربعین خبر داد

حماسه میلیونی اربعین

شکسته‌شدن رکورد سفر زائران ایرانی برای حضور در مراسم اربعین امسال و قصد رئیس‌جمهور برای سفر به نیویورک و شرکت در مجمع‌عمومی سازمان ملل از مهم‌‌ترین خبرهای سیاسی بود که مقام‌های دولتی در حاشیه نشست چهارشنبه هیأت دولت به خبرنگاران اعلام کردند.

کم‌وکسری منبرهای ما در تبیین راهپیمایی اربعین

راهپیمایی اربعین از کجا آمده است؟ ارجاع به کدام سنت اهل‌بیت ع است؟ زیارت امام‌حسین ع در روز اربعین موضوعیت دارد یا پیاده‌روی؟ چه میزان ثواب نوشته می‌شود؟ چرا باید در توسعه این آیین کوشید؟

نسبت اربعین «حسینی» و عمق استراتژیک جمهوری اسلامی

1-براساس آمارهای رسمی اعلامی، آمریکا هم‌اکنون ۷۰۰ تا ۸۰۰ پایگاه زمینی، دریایی، هوایی و جاسوسی در خارج از خاک خود دارد. گفته می‌شود بیش از یک‌میلیون‌و۱۵۰ هزار نظامی آمریکایی در این پایگاه‌ها مستقر هستند.

برپایی کلاس‌های درس سرچهارراه‌ها

هر سال اول مهر که می‌شود، در کنار ثبت‌نام دانش‌آموزان مقاطع مختلف تحصیلی، بحث ثبت‌نام کودکان کار در مدارس دولتی دغدغه‌ای است که حامیان حقوق کودکان باید با آن دست و پنجه نرم کنند.

یک گام تا عضویت کامل در شانگهای

رئیس‌جمهوری ایران درحالی ظهر دیروز تهران را به مقصد ازبکستان ترک کرد که سمرقند، به‌عنوان دومین شهر بزرگ ازبکستان، امروز و فردا ۲۴ و ۲۵شهریور میزبان یکی از مهم‌ترین رویدادهای منطقه‌ای و حتی بین‌المللی بوده و قرار است در اجلاس سران سازمان همکاری شانگهای فرایند عضویت دائم ایران در این سازمان تکمیل شود و جمهوری‌اسلامی تعهدات الحاق را امضا کند‎؛ اتفاقی که گام بلندی در توسعه مناسبات منطقه‌ای ایران به‌حساب می‌آید.

موقعیت 14 پایگاه ویژه جمع‌آوری نذورات مردمی اعلام شد

سلام جاماندگان به آفتاب؛ از قلب تهران

مهمان‌ نوازی عراقی‌ها شگفت‌زده‌ام کرد