06
پنج شنبه 24 شهریور 1401
شماره 8593
حوادث
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

کم‌وکسری منبرهای ما در تبیین راهپیمایی اربعین

یادداشت
راهپیمایی اربعین از کجا آمده است؟ ارجاع به کدام سنت اهل‌بیت ع است؟ زیارت امام‌حسین ع در روز اربعین موضوعیت دارد یا پیاده‌روی؟ چه میزان ثواب نوشته می‌شود؟ چرا باید در توسعه این آیین کوشید؟
ویژه
روز دوشنبه قضات دادگاهی در شهر نیوبوستون آمریکا محاکمه زنی را آغاز کردند که یکی از باورنکردنی‌ترین جنایات سال‌های اخیر در این کشور را رقم زد. زنی که دوست باردارش را به قتل رساند تا جنین او را سرقت و وانمود کند که خودش زایمان کرده است.
کوتاه از حادثه
تازه‌ترین تحقیقات در پرونده دستبرد به صندوق امانات بانک ملی به بازداشت 3متهم جدید در پرونده منجر شد. این افراد با فروش اموال مسروقه، 30میلیاردتومان پول به‌دست آوردند و در شمال کشور ویلا و زمین خریدند.
همدست زورگیر بزرگراه نیایش دستگیر شد

تفریح با پول‌های دزدی

داخلی
ماموران پلیس آگاهی تهران در تازه‌ترین عملیات خود، 2مجرم حرفه‌ای را دستگیر کردند. یکی از آنها همدست زورگیر بزرگراه نیایش است که چند روز پیش از سوی دادگاه به اعدام محکوم شد و دیگری سارقی است که نقش خریدار را بازی می‌کرد تا دست به سرقت خودروهای شاسی بلند بزند.
سقوط شبانه خودرویی از طبقه دوم بزرگراه صدر باعث شعله‌ور شدن آن شد و حادثه تلخی را رقم زد. در این حادثه 2پسر جوان در دم جان باختند و یک زن به شدت مصدوم شد.
PDF حوادث
کوتاه حوادث
تصادف یک دستگاه اتوبوس حامل زائران ایرانی در عراق بار دیگر حادثه تلخی را رقم زد و موجب جان باختن یک زائر ایرانی و مصدومیت دست‌کم 15نفر دیگر شد.
ریزش بقایای ساختمان متروپل بر سر کارگرانی که مشغول تخریب آنجا بودند حادثه‌ساز شده و جان یکی از آنها را گرفت.
با کسادی بازار برخی مشاغل مدت‌هاست ریالی کاسبی نکرده‌اند و بدیهی است که در این مسیر کارتخوان مغازه آنها تراکنشی نداشته باشد.