08
پنج شنبه 24 شهریور 1401
شماره 8593
صفحه‌آخر
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

نسبت اربعین «حسینی» و عمق استراتژیک جمهوری اسلامی

نگاه
1-براساس آمارهای رسمی اعلامی، آمریکا هم‌اکنون ۷۰۰ تا ۸۰۰ پایگاه زمینی، دریایی، هوایی و جاسوسی در خارج از خاک خود دارد. گفته می‌شود بیش از یک‌میلیون‌و۱۵۰ هزار نظامی آمریکایی در این پایگاه‌ها مستقر هستند.
ویژه
این روزها در میان تبلیغات کلاس‌های کنکور و آزمون‌های تست‌زنی، تبلیغ مؤسسات ترکیه‌ای هم به چشم می‌خورد.ماجرای این مؤسسات به مهاجرت و خارج کردن نخبه‌ها از کشور گره خورده.
گرینویچ
ابتکارات انسان‌ها در گوشه گوشه دنیا برای ساختن خانه‌های راحت و ماندگار، شگفتی‌هایی ایجاد کرده که دیدن آنها، انسان را متحیر می‌کند.

حب الحسین یجمعنا

میلیون‌ها نفر در این روزها، به عشق یک نفر خودشان را و دل پر از شوقشان را، به بزرگ‌ترین پیاده‌روی دنیا کشانده‌اند.
کانگوروی قاتل

کانگوروی قاتل

استرالیایی‌ها، عملا فراموش کرده بودند که کانگوروها می‌توانند چه موجودات خطرناکی باشند و چنان به این حیوان وحشی نزدیک شده‌اند، که حتی آنها را در خانه هم نگه می‌دارند.
جنجال جمجمه اژدها
جنجال جمجمه اژدها
هنوز آدم‌های زیادی در انگلیس هستند که باور دارند اژدها، جانوری واقعی بوده و هنوز به‌دنبال این هستند که وجود آن را اثبات کنند.
PDF صفحه‌آخر
کوتاه صفحه‌آخر
تفاوت‌های تنوع پذیر بسیاری در هزاره جدید و دنیای ارتباطات کاربردی شده‌اند و شیوه جدیدی از انتقال پیام و مفاهیم را برعهده گرفته‌اند از بارزترین این مفاهیم می‌توان به تبدیل مفاهیم به سازه‌های روزنامه‌نگارانه یا همان دیتا ژورنالیسم یا داده‌نگاری اشاره کرد .