• یکشنبه 2 مرداد 1401
  • الأحَد 24 ذی الحجه 1443
  • 2022 Jul 24

معتادان شهر بی‌یاور نماندند

آیین افتتاح یاورشهرهای پایتخت مراکز گروه‌های خاص و منع پذیرش آسیب‌دیدگان اجتماعی با حضور مدیران شهری و نمایندگانی از سازمان بهزیستی، استانداری، کمیته امداد، نیروی انتظامی، قوه قضاییه و... در مرکز شماره5ویژه پذیرش بانوان معتاد متجاهر برگزار شد.

اروپا زیر آتش

دست‌کم 19کشور اروپایی به‌دلیل موج بی‌سابقه گرما و خطر فزاینده آتش‌سوزی‌های گسترده «وضعیت قرمز» اعلام کرده‌اند. خبرگزاری رویترز گزارش داده که موج گرمای وسیعی که بخش‌هایی از اروپا را فراگرفته در حال حرکت به سمت شرق است.

تکلیف فرزندان مقاومت در جنگ روایت‎ها

همواره میان «ساختار»، «بازیگر» و «محیط» روابطی مستقیم و معنادار در حوزه روابط بین‎الملل وجود دارد.

شناخت عوامل آلودگی هوا و عدم‌اجرای مصوبات

با توجه به اینکه یکی از مهم‌ترین معضلات شهر تهران از سالیان گذشته آلودگی هوا بوده است، ضروری بود تا هرچه سریع‌تر برای کنترل این مسئله، سیستم مدیریت کیفیت هوا پیاده‌سازی و سامانه پیش‌بینی آلودگی هوا که یکی از مهم‌ترین اجزای سیستم مدیریت کیفیت هوا محسوب می‌شود، در دستور کار قرار گیرد و راه‌اندازی شود.

بازخوانی بیانات رهبر معظم انقلاب درباره حجاب

داشتن حجاب یکی از مهم‌ترین ارزش‌ها در دین مبین اسلام است که به زنان اجازه می‎دهد با حفظ جایگاه انسانی خود در فعالیت‌های گوناگون اجتماعی نقشی کارآمد و سازنده داشته باشند.

طغیان مرگبار رودبال

بارش باران‌های موسمی در مناطقی از استان فارس موجب جاری شدن سیلاب شد و جان دست‌کم 21نفر را گرفت و تلاش‌ها برای یافتن 2کودک مفقود شده ادامه دارد.

رئیسی: تحریم‌های آمریکا ضد‌ایران به ضرر اقتصاد جهانی است

سیدابراهیم رئیسی و امانوئل مکرون رئیس‌جمهور فرانسه دیروز در گفت‌وگویی تلفنی۱۲۰دقیقه‌ای درباره راهکارهای تقویت همکاری‌های دوجانبه و همچنین تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی و چالش‌های عمده جهانی ازجمله امنیت غذایی و امنیت انرژی مذاکره کردند.

خطر 8برابری ابتلا به 2زیرسویه اومیکرون

کرونا در حال پیشروی است و در شرایطی که هر روز آمار بالاتری از ابتلا و بستری اعلام می‌شود، تنها نتیجه جلسه روز گذشته ستاد ملی مقابله با کرونا، «تأکید» بر استفاده از ماسک در هواپیما، قطار، مترو، اتوبوس و همچنین مکان‌های زیارتی و هیئت‌های مذهبی بود.

حساب و کتاب تصادفات1400

ایران؛ دهمین فولادساز دنیا

سرعت رشد قیمت‌ها کاهش یافت

عطر محرم در میدان امام حسین ع