08
یکشنبه 2 مرداد 1401
شماره 8550
صفحه‌آخر
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

عکس‌های جیمز وب به مثابه اثر هنری

تصاویر منتشر شده از تلسکوپ جیمز وب در هفته‌های اخیر اتفاقی بود که بسیار خبرساز شد و تماشای آنها نه فقط در جامعه علمی و اهالی نجوم که برای هر کسی که فرصت دیدن آنها را یافت تبدیل به تجربه‌ای تکان‌دهنده و تازه شد.
ویژه
سفر کردن همیشه خوب است، اما خیلی‌ها هستند که امکانات مسافرت به نقاط دوردست‌تر ایران را ندارند و اگر مشکلات زندگی خیلی به آنها فشار بیاورد، نهایتا 2روز می‌روند شمال و برمی‌گردند.
اومیکرون چند روزی است که تغییر شکل داده و با نقابی جدید میهمان بدن‌ها می‌شود. مسئولان نگرانند و از موج هفتم کرونا می‌گویند و مدام در خبرها هشدار می‌دهند.
سیچوان: دادگاهی در چین مردی را که به جرم آتش‌زدن همسر سابقش محکوم شده بود، اعدام کرد. به گزارش گاردین، قاتل در سپتامبر۲۰۲۰ همسر سابق خود را به آتش کشیده و این کار را به‌صورت زنده در پلتفرم ویدئوی کوتاه Douyin پخش کرده بود.

اول آخر

دومین دوره مسابقات سنگ‌نوردی کشوری جام نقش جهان در اصفهان برگزار شد.

راه بسته است

برخی مسیرها در شهر، همواره با کندی حرکت و ازدحام ماشین‌ها مواجه هستند اما برخی دیگر معمولاً ترافیک روانی دارند ولی برای بسیاری از ما پیش آمده است که مسیری معمولی با ترافیک روان را ناگهان شلوغ و حتی مسدود‌شده از انبوه ماشین‌ها دیده‌ایم.
تقویم/ زادروز/مبارز ثروتمند
تقویم/ زادروز/مبارز ثروتمند
کمتر مبارزی را سراغ داریم که از دل ثروت بیرون آمده باشد و بخواهد حق مظلومان را از ظالمان بگیرد. اما «سیمون خوسه آنتونیو د لا سانتیسیما ترینیداد بولیوار‌ای پالاسیوس پونته‌ای بلانکو» معروف به سیمون بولیوار، این قهرمان آمریکای جنوبی یک جنتلمن بوده که 24جولای 1783در یک خانواده سرشناس در ونزوئلا به دنیا آمده.
PDF صفحه‌آخر
کوتاه صفحه‌آخر
بیست و چهارم ذیحجه در تاریخ اسلام به نام روز مباهله ثبت شده است.
صبح روز بعد وقتی ژان فرولو لباس می‌پوشید تا بیرون برود، متوجه شد کیف پولش خالی است، او هیچ پولی نداشت.