17
یکشنبه 2 مرداد 1401
شماره 8550
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

خودش خواست «کریم» باشد

یک زمان تعریف و تمجید از باقری مد بود حالا انگار زدن او روی بورس است
سوژه روز
زمانی نه‌چندانی دور ستایش‌های فراوان و بعضا اغراق‌شده از کریم باقری مد بود و حالا ظاهرا زیر سؤال بردن او تبدیل به رسم رایج فوتبال ایران شده است.
ویژه
تیم ملی فوتبال زنان ایران همانطور که پیش‌بینی می‌شد، با قبول شکست از ازبکستان نایب‌قهرمان کافا شد.
سرانجام اتفاقی که استقلالی‌ها امیدوار بودند رخ ندهد به وقوع پیوست و امیرحسین حسین‌زاده از جمع آبی‌پوشان جدا شد.
روزشمار
کریستیانو رونالدو؟ باید سئوالات سخت‌تری بپرسید. سئوالات آسان، جواب‌های آسانی نیز دارند. ما تیم بسیار خوبی داریم و یک سرمربی بی‌نظیر نیز بالای سر آن است.

ترس کهکشانی

گل‌محمدی تاکید دارد کسی از اصطلاح پرسپولیس کهکشانی استفاده نکند؛ او دنبال کاهش توقعات از تیمش است اما بعید است تلاش او نتیجه چندانی داشته باشد
پرسپولیس یکی از تیم‌هایی بود که نقل‌و انتقالات را خیلی توفانی و پرسروصدا شروع کرد. این باشگاه با جذب پشت‌سر هم ستاره‌های نامداری همچون علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی، گولسیانی، دانیال اسماعیلی‌فر، سروش رفیعی و سعید صادقی حسابی هوادارانش را به وجد آورد و خیلی زود لقب «کهکشانی‌ها» را از آن خود کرد.
ترافیک سنگین در بارسلون

ترافیک سنگین در بارسلون

معلوم نیست ژاوی و بارسا این همه بازیکن را برای چه می‌خواهند
شاید ال‌کلاسیکوی دوستانه ساعت 7:30امروز صبح را دیده باشید. این نخستین ال‌کلاسیکوی شوامنی و رودیگر از رئال و لواندوفسکی، رافینیا، کسیه، پابلو توره و کریستینسن از بارسا بود.
لوپز استثناست؛ کایالپ را می‌ برم
لوپز استثناست؛ کایالپ را می‌ برم
امین میرزازاده، فرنگی‌کار سنگین‌وزن ایران امیدوار است در صربستان با ارائه بهترین نمایش‌ها قهرمانی جهان را در این وزن برای ایران نگه دارد
امین میرزازاده کشتی‌گیر فرنگی‌کار دسته فوق‌سنگین ایران بعد از بدشانسی‌های متوالی در جهانی صربستان ملی‌پوش ایران خواهد بود. میرزازاده در المپیک توکیو هم ملی‌پوش ایران بود که با لوپز کوبایی و رضا کایالپ ترک در یک طرف جدول قرار گرفت و به‌عنوان پنجمی رسید.
از زمان حضور ریکاردو ساپینتو در استقلال یکی از نگرانی‌ها این بوده که مربی پرتغالی زیاد تیم عوض می‌کند و شاید برای آبی‌ها هم برنامه بلندمدت نداشته باشد.

حمله به آمستردام

آژاکس 2دوره با مربیگری اریک تن‌هاخ توانست تحسین همگان را برانگیزد. هر دو بار این تیم از ستاره خالی شد.

سنت‌شکنی توپچی‌ها

منچسترسیتی در این فصل نقل‌وانتقالات از باشگاهی مصرف‌کننده به باشگاهی مولد تبدیل شده. پس از فروش رحیم استرلینگ و ژسوس به چلسی و آرسنال حالا نوبت فروش زینچنکوی اوکراینی به آرسنال بود.

آماربازی

قرعه‌کشی فصل جدید لیگ برتر ایران فردا دوشنبه برگزار می‌شود.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
سپاهان چندروزی است که در ترکیه اردویی تدارکاتی برپا کرده و این در حالی است که محمدرضا ساکت، مدیرعامل باشگاه، طبق درخواست ژوزه مورایس همچنان درصدد توافق با چند بازیکن خارجی است.
اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.
جدول 8550