22
یکشنبه 2 مرداد 1401
شماره 8550
ایثار و مقاومت
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

بهترین خیرات؛ هدیه لبخند به نیازمندان

گزارش
سال‌هاست که گره‌گشایی از مشکلات محرومان دغدغه‌اش شده و دوست دارد هرچه در توان دارد برای رفع اندوه دیگران صرف کند.
ویژه
فرهاد حسن‌زاده، نویسنده نام‌آشنای حوزه کودک و نوجوان است که فروردین‌ماه ۱۳۴۱ در آبادان به دنیا آمد.
در راستای برجسته‌سازی و شناساندن حماسه‌های سرزمین مجاهدت‌های خاموش، گروه‌های خاص از اقشار مختلف فرهنگی و هنری در ایام اوج راهیان نور غرب و شمال‌غرب کشور به این منطقه اعزام خواهند شد.
تاریخ دفاع‌مقدس بسیار مهم و راهبردی است و باید به تاریخ 8سال دفاع‌مقدس بیش از گذشته توجه کرد؛ چرا که این ایام برای آشنایی نسل فعلی و آیندگان بسیار ارزشمند و تأثیرگذار است.
معرفی کتاب
انتشارات روایت فتح چاپ پنجم کتاب «جانا» زندگینامه نخستین شهید مدافع حرم، محرم ترک، را وارد بازار کرد.

درخشش مجروح سومار در مسابقات جهانی

گفت‌وگو با جعفر عسگری؛ جانبازی که عضو تیم ملی فوتبال قطع عضو ایران است
گزارش
قطع عضو‌شدنش به دوران جنگ برمی‌گردد؛ سال‌1361؛ در منطقه عملیاتی سومار. همه‌‌چیز در یک آن اتفاق افتاد. یک حادثه تلخ که منجر به از دست‌دادن پای راستش شد. آن زمان 17سال بیشتر نداشت. با این حال سعی کرد روحیه خودش را حفظ کند؛ اگر‌چه سخت بود. بعد از اینکه پزشکان از بهبودی پای او ناامید شدند و اقدام به قطع پایش کردند دلش شکست اما ناامید نشد. پی ورزش رفت؛ آن هم فوتبال؛ همان رشته‌ای که از دوران کودکی و نوجوانی بازی می‌کرد.

آخرین پرواز کرکس

روایتی از پیچیده‌ترین عملیات اطلاعاتی ایران، شناسایی و دستگیری عبدالمالک ریگی همراه داستان کامل زندگی عبدالحمید ریگی، فائزه منصوری و شهاب منصوری را می‌توانید در مستند «آخرین پرواز کرکس» تماشا کنید.
«موقعیت ننه» را بشنوید
کتاب گویای «موقعیت ننه!» به نویسندگی رمضانعلی کاوسی، به تهیه‌کنندگی ویدا بابالو و صداپیشگی احمد زنده‌دلان در ۱۶۸دقیقه تهیه و روی پایگاه کتاب گویای ایران صدا در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.