• پنج شنبه 30 تیر 1401
  • الْخَمِيس 21 ذی الحجه 1443
  • 2022 Jul 21

3ماه بیمه رایگان برای 3میلیون نفر

به‌گفته معاون سازمان بیمه سلامت ایران، بیش از 3میلیون نفر در کشور بیمه نیستند و می‌توانند با ثبت اطلاعاتشان در سامانه شهروندی این سازمان، برای 3 ماه خود را بیمه کنند
با هدف اجرای هر چه بهتر طرح دارویار، تمام افراد فاقد بیمه درصورت ثبت‌نام در سامانه بیمه سلامت تا زمان ارزیابی توانایی مالی‌شان، از 3ماه بیمه رایگان برخوردار خواهند بود. طرح دارویار از پنجشنبه هفته گذشته با افزایش قیمت 9600کد ژنریک دارو آغاز شد، اما این افزایش با پوشش گسترده بیمه، منجر به پرداخت هزینه اضافه برای بیماران نشد.
تست سرد متروی تهران- پرند دیروز با حضور استاندار، نمایندگان مجلس و مدیران شهری با موفقیت انجام شد

تهران تا پرند، نیم‌ساعته با مترو

با تلاش مهندسان و کارگران، به‌احتمال فراوان تکمیل فاز نخست پروژه متروی تهران- شهر جدید پرند بهمن‌ماه به بهره‌برداری می‌رسد؛ مترویی که ساکنان پرند را از دل‌نگرانی بابت رفت‌وآمدهای روزانه رها کرده و نجات می‌دهد. آنها سال‌هاست که منتظرند تا از طریق حمل‌ونقل ریلی خود را برای کسب‌وکار و اشتغال به شهر تهران برسانند، اما به ناچار از خودرو استفاده می‌کنند.

فرصتی برای بازتعریف دیپلماسی فرهنگی

ترمیم یا بازتعریف چارچوب‎های کلان فرهنگی کشور، در برهه کنونی یک الزام محسوب می‌شود. در گام دوم انقلاب اسلامی، هردو جنبه ادراکی و عملیاتی در مواجهه هوشمندانه با شبیخون فرهنگی دشمنان باید مورد توجه و استناد ما قرار گیرد.

پیشروی 2 خط موازی برای احیای شورایاری‌ها

شورایاری‌ها از مجموعه‌هایی هستند که در شکل‌گیری مردم‌سالاری دینی نقش مهمی ایفا کردند؛ چراکه در پایین‌ترین سطح ساختاری کشور یعنی محله‌ها به‌عنوان نمایندگان مردم و با آرای آنها کاری بزرگ انجام می‌دهند.

تجاری‌سازی میوه‌های‌گرمسیری در سیستان‌وبلوچستان

طرح توسعه باغ‌های خرما و میوه‌های گرمسیری استان با ارقام تجاری با حمایت وزارت جهاد کشاورزی اجرا می‌شود
سیدجواد ساداتی‌نژاد، وزیر جهادکشاورزی این هفته به سیستان و بلوچستان سفر کرد.

همه دستاوردهای نشست تهران

این روزها تهران به کانون دیپلماسی منطقه‎ای تبدیل شده‎است؛ رایزنی‎هایی که به اذعان کارشناسان از یک‎سو زمینه‎ساز شکل‎گیری نظم منطقه‎ای جدیدی خواهد شد و ازسوی دیگر دستاوردهای اقتصادی قابل‎توجهی را برای جمهوری‎اسلامی و کشورهای منطقه به‎همراه دارد.

سرعت چاپ پول کم شد

حجم نقدینگی در پایان فصل بهار 1401با رشدی 37.8درصدی نسبت به بهار سال گذشته و رشد 5.6درصدی نسبت به پایان اسفند سال قبل از کانال 5100هزار میلیارد تومان عبور کرد. پیش‌بینی می‌شود با حفظ این روند حجم نقدینگی تا قبل از پایان امسال رکورد 6000هزار میلیارد تومان را بشکند.
نهضت مناسب‌سازی و بهسازی میدان‌های پایتخت به همت سازمان زیباسازی شهر تهران آغاز شده است

چهره میدان‌های شهر متحول می‌شود

طی مراسمی با حضور مدیران شهری، المان حجمی ضریح قلب در میدان الغدیر منطقه4 رونمایی شد. اثر و نماد فاخری که هنرمند میثم حسنی در طراحی و ساخت آن از ضریح حرم امام علی ع الهام گرفته و نصب این نماد سبب هویت‌بخشی به میدان الغدیر شده است.

مسکن برای معلولان

معمای پرتره گمشده مظفرالدین‌شاه

حمله به جیران در قسمت 24

دستگیری باستان‌شناس قلابی که تصور می‌کرد قاتل است