06
پنج شنبه 30 تیر 1401
شماره 8548
حوادث
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

در جست‌و‌جوی مرد همسرکش

داخلی
پلیس در تعقیب مردی است که به طرز هولناکی همسرش را به قتل رسانده و فراری شده است.
ویژه
اعضای باندی که در سراوان دختران جوان را فریب داده و با تهیه فیلم سیاه از آنها اخاذی می‌کردند، دستگیر شدند. به گزارش همشهری، رسیدگی به این پرونده از مدتی قبل با شکایت چند دختر جوان در دادگستری سراوان واقع در استان سیستان و بلوچستان آغاز شد.
به‌دنبال برخورد خارج از ضوابط یکی از گشت‌های انتظامی با مادری نگران در پایتخت، بازرسی نیروی انتظامی تهران با دعوت از زن میانسال از وی به ‌صورت حضوری دلجویی کرد.
تازه‌ترین یافته‌ها درباره پرونده معلمی که 7دختر دانش‌آموز را در شهرستان فردوس مورد آزار و اذیت قرار داده بود، نشان می‌دهد که او به این اتهام بازداشت و به تحمل حبس محکوم شده است.
2زن که با قرار گرفتن بر سر راه خودروهای مدل بالا، رانندگان را فریب داده و پس از بیهوش کردن آنها، دست به سرقت از خانه‌هایشان می‌زدند دستگیر شدند.
زن جوان زنده ماند تا اسرار مرد تبهکار را فاش کند

دستگیری باستان‌شناس قلابی که تصور می‌کرد قاتل است

دادسرا
باستان‌شناس قلابی وقتی در نقشه شومی که برای زنی جوان کشیده بود ناکام ماند، به ضرب و شتم او پرداخت و تصور کرد که وی به قتل رسیده، اما زن جوان به طرز معجزه‌آسایی از مرگ نجات یافت تا اسرار این مرد تبهکار را فاش کند.
2 نفر از نیروهای مرزبانی در درگیری با تروریست‌هایی که قصد نفوذ از مرزهای غربی کشور را داشتند به شهادت رسیدند.
PDF حوادث
کوتاه حوادث
در سال 96در محله خلیج‌فارس، کوی سینا، کوچه هادی‌مؤدب که یکی از مناطق محروم جنوب تهران است با هزار گرفتاری و قسط و وام خانه‌ای خریدیم.