17
پنج شنبه 30 تیر 1401
شماره 8548
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

جایت خالی است کاپیتان!

بدون داشتن یک کاپیتان مقتدر، شانس پیوند دوباره و سریع بازیکن‌ها بسیار اندک خواهد بود
سوژه روز
بعد از حرف و حدیث‌هایی که درباره احتمال غیبت احسان حاج‌صفی و کریم انصاری‌فرد در اردوی تیم ملی به گوش می‌رسد، شرایط کاپیتانی تیم ملی نیز دشوار شده است.
ویژه
انتقال لواندوفسکی از بایرن به بارسا هر دو باشگاه را دچار تحول خواهد کرد. بایرن مجبور است سبک بازی‌اش را بدون او تغییر دهد.
لواندوفسکی که به ادعای مدیر برنامه‌های سابقش چندین سال در حسرت بازی با پیراهن رئال‌مادرید می‌سوخت، سرانجام برای آنکه ثابت کند از کریم بنزما و لیونل مسی بهتر است، راهی بارسلونا شد.
ماتیاس دلیخت پس از رسمی شدن انتقالش از یوونتوس به بایرن‌مونیخ با پیراهن تیم جدیدش عکس انداخت.
یونس امامی بعد از شکست در مسابقات جهانی نروژ کارش را از مسابقات قهرمانی کشور آغاز کرد.
پرسپولیس در ادامه مسابقات دوستانه پیش‌فصل، به مصاف نساجی مازندران رفت که این مسابقه با تساوی پرگل 3- 3به پایان رسید.
به‌طور کلی شخصیت فرهاد مجیدی طوری است که دوستان صمیمی زیادی در استقلال ندارد.

مرد بازنده

حمید استیلی و تجارب ناکام در حوزه‌های مختلف
با بالا گرفتن بحران انضباطی در اردوی اخیر تیم ملی، حالا غیراز دراگان اسکوچیچ پای یک نفر دیگر هم به ماجرا باز شده است؛ حمید استیلی که از چندی پیش به‌عنوان سرپرست یا مدیر تیم ملی فوتبال جانشین مجتبی خورشیدی شد.
پایان تلخ

پایان تلخ

تیم ملی بسکتبال ایران با شکست تحقیرآمیز 91-76 مقابل اردن نتوانست به جمع 4تیم اول کاپ آسیا صعود کند
تیم ملی بسکتبال ایران که با 3پیروزی در مرحله گروهی کاپ آسیا به روزهای خوب امیدوار شده بود، دیروز در مرحله یک‌چهارم نهایی شکست سنگینی مقابل اردن داشت و به تلخی با این مسابقات وداع کرد.
ضربه آخر را محکم‌تر بزن
ضربه آخر را محکم‌تر بزن
تیم ملی والیبال ایران برای رسیدن به جمع 4تیم برتر لیگ ملت‌ها ساعت 23:30 امشب با لهستان بازی می‌کند. ایران در هفته سوم لهستان را شکست داده بود
محمدطاهر وادی دلتنگ پسرش آقاسیناست و امیرحسین توخته دلتنگ مادرش.
فدراسیون فوتبال مصر بعد از قطع همکاری با کارلوس کی‌روش، هدایت تیم ملی این کشور را به روی ویتوریا سپرده است.

تیم سرخابی نکو

فوتبال ایران
در شرایطی که بیشتر نگاه‌ها در فصل نقل‌وانتقالات معطوف به باشگاه‌هایی همچون پرسپولیس، استقلال و سپاهان است، تنها نماینده آسیایی ایران یعنی فولاد خوزستان هم یارگیری جذاب و خبرسازی انجام داده است.

روزشمار

روزشمار

جدول 8548

جدول 8548
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
استقلال این روزها در حالی تمریناتش را در ترکیه دنبال می‌کند که ریکاردو ساپینتو انتظار جذب 2 بازیکن دیگر را می‌کشد؛ موضوعی که با تلاش مدیران استقلال در حال رسمی شدن است.
در شرایطی که پروسه جذب کاسیانو هنوز به نتیجه نهایی نرسیده و احتمال منتفی‌شدن حضور این مهاجم در پرسپولیس وجود دارد، مدیران باشگاه طبق درخواست یحیی گل‌محمدی به‌دنبال مهاجمی هستند که بتواند نیاز خط حمله این تیم را برطرف کند.
اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.