08
پنج شنبه 30 تیر 1401
شماره 8548
صفحه‌آخر
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
پدیده‌های دنیا برای خود قواعدی دارند و مراتبی؛ از نحوه رویارویی جسم با بیماری تا راهکار غلبه طبیعت بر بحران‌های زیستی، گواهند بر آنکه پدیده‌های عالم هستی به مدد هوش غریزی می‌توانند بر بحران‌ها فائق آیند، مگر آنکه با اختلالاتی ناگهانی و فراتر از ظرفیت خود مواجه شوند.
به جای مخ، به جنجالت بیفزا/به وضع صورت و خالت بیفزا
مثل بیشتر وقت‌ها من را که می‌بینند، تعجب می‌کنند. این بار مشتری‌ها، 2خانم میانسال هستند.
قوام مرد سیاست،همیشه خاکستری بود.

اول آخر

لیگ برتر کانوپولو آقایان در دریاچه ورزشگاه آزادی
تقویم/ شهادت/عبور از خط سرخ

تقویم/ شهادت/عبور از خط سرخ

سال‌61بود؛ خرمشهر آزاد شده بود و عراق داشت حربه استراتژیک خود را در جنگ از دست می‌داد. برای جبران آن سرشکستگی، صدام سران کشورهای غیرمتعهد را به عراق دعوت کرد؛ یعنی عراق آنقدر امن است که انگار نه انگار جنگ است؛ بغداد امن و امان است ایرانی‌ها هیچ خطری برای ما ندارند.
موقعیت خطرناک وایتکسی
موقعیت خطرناک وایتکسی
یک زمانی تمیزکاری‌های اساسی خانه محدود می‌شد به آخرهای سال. چند روز مانده به عید انواع و اقسام مواد شوینده راه باز می‌کردند به خانه و همانطور که در و دیوارها از بن تمیز می‌شد و برق می‌افتاد، بیمارستان‌ها از آدم‌هایی که با گاز همین مواد شوینده مسموم شده یا ریه‌هایشان آسیب می‌دید، پر می‌شد.
کالیفرنیا: یک کامیون مملو از جواهر و سنگ‌های قیمتی در ایالت کالیفرنیای آمریکا، درحالی‌که به سمت لس‌آنجلس در حرکت بود، به سرقت رفت. به گزارش اسکای‌نیوز عربی، براندی سوانسون، مدیر نمایشگاه بین‌المللی جواهرات گفت: «دزدی زمانی رخ داد که کامیون در حال انتقال جواهر  به انباری در شهر کرن بود.»